וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "רוצים לעשות היסטוריה"

מאמן ספרד לא מסתפק בהעפלה לרבע הגמר וחושב קדימה. רונאלדו עקץ את מאמנו: "למה הודחנו? תשאלו את קיירוש"

נבחרת ספרד שוב לא ממש השכילה להרשים הערב (שלישי), אך כוכבה הבלתי מעורער במונדיאל הנוכחי, דויד וייה, שוב היה שם כדי להושיע אותה. חלוץ ברצלונה החל מהעונה הקרובה סיים מבצע קבוצתי נפלא בדקה ה-63 על מנת לכבוש את השער היחיד במשחק שמינית הגמר מול פורטוגל, על מנת להעניק לאלופת אירופה 0:1 קטן. ברבע הגמר תפגוש נבחרתו של ויסנטה דל בוסקה את פרגוואי, שהדיחה מוקדם יותר הערב את יפן.

דל בוסקה נשמע מרוצה מאוד בסיום המשחק שהעלה את נבחרתו ל-8 האחרונות של הגביע העולמי. "הרגשנו בנוח", אמר המאמן, "אבל תמיד צריך להיזהר, כי דברים יכולים להשתנות במהירות". ומה עם השלבים הבאים? זה מה שיש לדל בוסקה להגיד: "אנחנו יודעים שאנחנו עובדים טוב, והשחקנים מאוד רוצים לעשות היסטוריה, וצריך לראות אם יהיה לנו מזל. אנחנו מאוד שמחים להיות בין 8 האחרונות".

מבקיע השער, ומי שהפך להיות הגיבור הקבוע של הנבחרת הספרדית, הלא הוא דויד וייה, סירב להשתולל משמחה בעקבות הניצחון: "אנחנו לוקחים את זה צעד אחר צעד". על היריבה שלו בשלב הבא, פרגוואי, אותה רואים רבים כמשוכה נמוכה מאוד עבור הספרדים, אמר וייה: "השארנו מאחורינו יריבה קשה מאוד, ואנחנו יודעים את הפוטנציאל שיש בנו. עם זאת, פרגוואי היא עוד יריבה קשה מאוד, והיא תהיה יריבה קשה יותר מפורטוגל".

בלם הנבחרת, ג'ראר פיקה, הוסיף: "ידענו שזה יהיה מאוד קשה, אבל אנחנו יכולים לשלוט בכל משחק. יש לנו את הכישרון של אלופה". הבלם התייחס לחילוף ששינה את המשחק, במהלכו יצא פרננדו טורס המאכזב ונכנס במקומו פרננדו יורנטה, ואמר: "פרננדו עשה שינוי ענק. חבל שהוא החמיץ, אבל הוא עזר לנו מאוד".

קיירוש: "נצטרך לחזור חזקים יותר"

מנגד, האכזבה במחנה הפורטוגלי היתה רבה. עם זאת, גם מאמן הנבחרת, קרלוס קיירוש, ידע מי היתה הנבחרת הדומיננטית על כר הדשא הערב. "ספרד היו הרבה יותר אפקטיביים בהנעת הכדור על המגרש, ואני רוצה לברך אותם ולאחל להם בהצלחה. זה היה משחק קשה מאוד. אנחנו, לעומתם, חיפשנו יותר הזדמנויות בהתקפות מתפרצות. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, אבל לא הצלחנו להבקיע", אמר המאמן.

"הראנו תשוקה ורצון לנצח. השחקנים שלי שיחקו עם המון כבוד", המשיך קיירוש. היינו רוצים להמשיך הלאה, אבל זה פשוט לא היה אפשרי. נצטרך לחזור חזקים יותר בפעם הבאה. נתנו הופעה מצויינת היום", המשיך מאמן פורטוגל, "השחקנים היו פנטסטים, וצריך לברך אותם. לאוהדים הפורטוגלים יש את כל הסיבות להיות גאים מהנבחרת המצויינת והראויה שלהם, כפי שהיא הציגה את עצמה במונדיאל הזה".

קיירוש אולי משבח את שחקניו, אבל שחקניו לאו דווקא מחזירים לו באותו מטבע. כוכב הנבחרת שאיכזב רבים, כריסטיאנו רונאלדו, שלח ביקורת חריפה אל עבר מאמנו. רונאלדו נשאל על ידי הכתבים מה לדעתו היתה הסיבה להפסד: "איך אני מסביר את ההדחה?", אמר רונאלדו בסיום, "תשאלו את קיירוש". הפורטוגלי אף הצטרף לטרנד החדש של המונדיאל והאשים את השופט בהפסד: "השער של וייה היה מנבדל ברור", אמר רונאלדו העצבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully