וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יי ז'יאנליאן עובר לוושינגטון

הפורוורד הסיני של ניו ג'רזי יצטרף לוויזארדס, קווינטון רוס יעשה את הדרך ההפוכה. נוביצקי החליט להשתחרר מחוזהו בדאלאס

יומיים נותרו עד פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, וקבוצות הליגה ממשיכות לעבוד בשיא המרץ על מנת להתחמש או לשפר עמדות לקראת המירוץ להשגת הכוכבים הגדולים. הערב (שלישי), שלחה ניו ג'רזי את הפורוורד הסיני יי ז'יאנליאן לוושינגטון, ותקבל בחזרה את קווינטון רוס. המניעים של הנטס ברורים, והם כלכליים בלבד.

יי מחזיק בחוזה של 4 מיליון דולר לעונה הקרובה, בעוד זה של הסווינגמן ההגנתי עומד על כ-1.1 מיליון בלבד. העסקה תחסוך לניו ג'רזי 3 מיליון דולר, ותוריד את סך המשכורות שלהם לאיזור ה-30 מיליון, מה שעשוי לאפשר להם להחתים שני כוכבים גדולים גם יחדיו.

מנגד, עבור הוויזארדס זוהי עסקה שניה תוך שבוע, כאשר לפני מספר ימים צירפה הקבוצה מהבירה את קירק היינריך, גם כן בעסקה כלכלית. הפורוורד הסיני אמור להילחם עם אנדרי בלאץ' על מקום בחמישיה.

"זוהי הזדמנות טובה עבורנו לצרף שחקן גבוה מוכשר עם נסיון NBA שנבחר שישי בדראפט רק לפני שלוש שנים", הסביר הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס, ארני גראנפלד, את העסקה. "יי מתאים לבסיס שלנו, שכולל שחקנים צעירים ומוכשרים".

נוביצקי יבחן את השוק

מאז שהודחו בפתיחת הפלייאוף, החלו שמועות לפיהן דירק נוביצקי צפוי לצאת מחוזהו בדאלאס, ולבחון גם כן את שוק השחקנים החופשיים. הערב, במכתב רשמי שפקסס למשרדי הקבוצה, הודיע הפורוורד הגרמני הנהדר לראשי המאבריקס על כוונו להשתחרר משנתו האחרונה בחוזה, כאשר הדד-ליין לעשות כך עמד על יום רביעי.

החוזה של נוביצקי בדאלאס אמור היה להימשך עד הקיץ הבא ובמהלכו הוא עתיד היה להרוויח 21.5 מיליון דולר בעונה הבאה, אלא שהגרמני, שנופש באירופה בשבועות האחרונים, מעוניין להשיג עסקה חדשה, שאולי תכניס פחות בשנה הראשונה, אך תשתלם יותר בעתיד. לא מן הנמנע שנוביצקי יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש בשורות המאבריקס, אך כפי שנראה לעת עתה, בהחלט ייתכן שגם הסופרטסאר הגרמני יעבור בשבועות הקרובים לעיר חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully