וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תבחן שימוש בטכנולוגיה

הנשיא ספ בלאטר סופסוף הוכיח שהוא קשוב לביקורות העזות על טעויות השיפוט וסיפר: "התנצלתי בפני אנגליה ומקסיקו"

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, הגיב היום (שלישי) לראשונה לטעויות השיפוט החמורות ביום ראשון, במשחקים בין אנגליה לגרמניה ולאחר מכן בין ארגנטינה למקסיקו. אחרי שער חוקי למהדרין שלא אושר לאנגלים ושער מנבדל ברור שדווקא אושר לזכותם של הארגנטינאים, חזרו התקשורת וכן אנשי כדורגל רבים לעסוק בדיונים אודות שימוש בטכנולוגיה כדי לקבוע במקרים שנויים במחלוקת, אפשרות שנדחתה על ידי פיפ"א מספר פעמים בעבר.

הפעם בלאטר, שנחשב לאחד מגדולי המתנגדים לשימוש בטכנולוגיה, נשמע הרבה יותר מסוייג: "זה מובן מאליו שלאור מה שקרה עד עכשיו בגביע העולמי זו תהיה שטות לא לפתוח את הדיון מחדש. באופן טבעי אנחנו נדון בטכנולוגיה בהזדמנות הראשונה שתגיע, ביולי, אז יש ישיבה של פיפ"א".

בתוך כך, כרגע ידונו בפיפ"א רק בטכנולוגיה שתסייע לקבוע אם הכדור עבר את קו השער ולא בשימוש בהילוכים חוזרים. "כדורגל הוא משחק שלעולם לא עוצר וכרגע הדיונים ייגעו רק בשאלה אם הכדור עבר את קו השער או לא", הסביר הנשיא והוסיף: "האם ניתן לנבחרות אפשרות אחת או שתיים לערער כמו בטניס? במצבים כמו של מקסיקו לא צריך טכנולוגיה".

בלאטר הוסיף: "שוחחתי עם אנשים בהתאחדות האנגלית ובהתאחדות המקסיקנית והבעתי את התנצלותי על טעויות השיפוט. האנגלים אמרו 'תודה' והבינו שלפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד, המקסיקנים גם כן הרכינו ראש וקיבלו את ההתנצלות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully