וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלים חדשים לדודו אוואט במאיורקה

המאמן לשעבר לורנסו סרה פרר עומד בראש קבוצת רוכשים שתשתלט על המועדון מהאי. מיכאל לאודרופ ימונה למאמן

מאמנה של מאיורקה לשעבר (1985-1993) לורנסו סרה פרר,57, עומד בראש קבוצת רוכשים שעתידה לרכוש את זכויות השליטה על המועדון מהאי, בו משחק השוער הישראלי דודו אוואט. הקבוצה האדומה נאבקת בשנים האחרונות בקשיים כלכליים כאשר במהלכן החליפה מספר בעלויות. המועדון, שסיים את העונה במקום החמישי בספרד, כנראה ייכנס לפירוק בשנה הבאה, מי שעתיד לעמוד בראשו הוא המאמן לשעבר. בעיתון 'אל מונדו דפורטיבו' פורסם כי קבוצת הרכישה תשלם כשני מיליון יורו על המועדון.

"אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לקנות את המועדון", אמר סרה פרר לאתר האינטרנט של המועדון. "הדבר הראשון לעשות זה להודות לכל האנשים שמתגייסים למענה של מאיורקה".

אחד המהלכים הראשונים של סרה פרר, לאחר שיעמוד בראש המועדון זה מינוי מאמן. לאחר שגרגוריו מנזאנו עזב את הקבוצה במהלך הקיץ לאחר סיומה של העונה, סרה פרר מתכנן להושיב על כס המאמן את הדני מיכאל לאודרופ.

סרה פרר, 57, נולד במאיורקה ושיחק במועדון כשזה היה עוד בליגות הנמוכות בספרד. כשהיה בן 32 קיבל את אימון הקבוצה מהאי, אותה הוביל, כאמור, שמונה שנים. לאחר מכן עבר לריאל בטיס, אותה הוביל ארבע שנים (1993-1997). בעונת 2000/1 החליף בברצלונה לתקופה קצרה עד סיומה של העונה את לואיס ואן חאל שפוטר מהמועדון. ב-2004 חזר לשנתיים לבטיס, עימה נחל הצלחה כשזכה בגביע והוביל אותה לליגת האלופות. בין 2006 ל-2008 אימן את א.א.ק. אתונה, כעת הוא עובר לכיסא אחר, גבוה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully