וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ בקמפיין למינויו לנבחרת אנגליה

מנג'ר טוטנהאם קורא להדחת קאפלו ולהעסקת אנגלי: "לא יכול להיות יותר גרוע מאריקסון או קאפלו". בסאן רוצים את בקהאם

אנגליה עדיין מוכה ומושפלת מהדחתה של הנבחרת על ידי גרמניה בשמינית גמר המונדיאל והשאלה הגדולה שמעסיקה את כל הממלכה מאז ההפסד וככל הנראה בזמן הקרוב היא המשך דרכו של המאמן האיטלקי פאביו קאפלו. בימים האחרונים נודע כי התאחדות הכדורגל באנגליה תחליט תוך כשבועיים לגבי המאמן, כאשר הקולות היוצאים מהאי כבר הכריעו את הכף לרעתו של קאפלו.

מי שמאוד מעוניין להיכנס לגו'ב הבלתי אפשרי ויושב על הגדר הוא הארי רדנאפ. מנג'ר טוטנהאם הוא אחד המועמדים המובילים להחליף את קאפלו, שכן במדינה שהמציאה את הכדורגל רהרוב הגדול רוצה לראות כעת מנג'ר מקומי על הקווים. מאז החל המונדיאל רדנאפ לא הפסיק לבקר ולהשתלח בנבחרת ובמאמנה, וכעת הוא קורא להחליף את קאפלו באנגלי.

"לקאפלו יש רזומה פנטסטי ברמת המועדונים", אמר רדנאפ, "אבל הוא חייב לעזוב. בטוח שאפשר למצוא מאמן צעיר בכל המדינה, מישהו מאנגליה, מנג'ר אנגלי. אני לא מדבר על מנג'ר סקוטי או אירי, אלא על אנגלי בגלל שזו המדינה שלנו. אנחנו צריכים למצוא מישהו שיוכל לאמן את הנבחרת, ובוא נהיה כנים הוא לא יוכל להיות גרוע יותר ממה שהזרים (סוון גוראן אריקסון וקאפלו) עשו.

"אני אנגלי", הוסיף רדנאפ, והמשיך לנסות להטות את הכף לכיוונו. "מי לא היה רוצה לאמן את נבחרת אנגליה? אף אחד לא היה מוכן לוותר אם התפקיד הזה היה מוצע לו. אם אתה אנגלי לא יקרה מצב שבו לא תרצה לאמן את הנבחרת מהמדינה שלך".

בתוך כך באנגליה יש כבר מי שמביטים קדימה ובצהובון "הסאן" דרשו הבוקר את מינויו של לא אחר מאשר דייויד בקהאם, שהה את הנבחרת בדרום אפריקה כחלק מהצוות המקצועי. "בקהאם למד מהר ולמרות שהוא כבר אמר בעבר שהוא לא רוצה להיות מאמן, נראה שבמונדיאל הוא קיבל תיאבון", נכתב שם, "כבר יש קמפיין בפייסבוק להרצת בקהאם לאימון הנבחרת. במצב לא יכול להיות הרבה יותר גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully