וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "אנחנו עדיין לא קבוצה שלמה"

בני יהודה המריאה לארמניה למשחק נגד אוליסס, והקפטן אופטימי: "עד המשחק נדע הכל". איינוגבה: "המונדיאל היה ניסיון טוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קבוצת בני יהודה המריאה לפנות בוקר (שלישי) לארמניה לקראת משחק החוץ נגד אוליסס המקומית ביום חמישי הקרוב, במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופאית. הנהלת המועדון חכרה מטוס בן חמישים מקומות שיועד לקבוצה ולמספר מלווים ואוהדים שהצטרפו אליה לנסיעה. הסגל של המאמן דרור קשטן רחוק מלהיות מושלם והקבוצה תחסר את החלוץ פיני בלילי, שאמנם סיכם את תנאיו אולם המריא לטורקיה להסדיר את שחרורו מאנטליהספור קבוצתו בעונה שעברה, והוא לא יעמוד לרשות המאמן.

"זה כיף לטוס לחו"ל ולהיות במפעל אירופאי", אמר הקפטן אסי בלדוט לפני ההמראה. "אבל מה שחשוב זה שנעבוד קשה וננצח ונקווה שאכן נחזור עם ניצחון. זה נכון שיש קבוצות שהשחקנים שלהם עדיין בים, אבל תאמינו לי שהם היו מוכנים להתחלף איתנו. עשינו מסע מופלא באירופה בשנה שעברה וזה היה מדהים, אנחנו רוצים לחזור על זה ואפילו לעבור שלב אחד קדימה".

איינוגבה: "אולי קשטן יעשה אותנו מעט קשוחים יותר"

בלדוט נשאל לגבי הסתגלות השחקנים למאמן החדש וענה: "התרגלנו כבר לדרור קשטן, הוא מאמן מצוין, שהביא לנו דברים חדשים שלא היכרנו. הרזומה שלו מדבר בעד עצמו וטוב לנו. אנחנו מקווים שזה יביא להישגים כי זה מה שחשוב. מרגישים את הסדר והקפדנות שלו באימונים, זה משהו שדרור נוהג להחדיר בנו ואנחנו צריכים ליישם את זה וכל מה שהוא מבקש אנחנו עושים כי הוא המאמן וזה בסדר גמור מבחינתנו".

הבלם הקולומביאני איבן גארידו שטס עם הקבוצה לא יהיה בסגל בשל הצטרפותו המאוחרת וכן משום שעדיין לא נכנס לכושר משחק. הזהובים יחסרו כמובן גם את הארגנטינאי פדרו גלבאן שעדיין לא חתום בקבוצה, כאשר המשא ומתן עם קבוצתו חימנסיה לה פלאטה הארגנטיאית עדיין נמשך בנוגע לרכישת כרטיסו.

בעונה שעברה הסתיים המסע האירופאי במרחק נגיעה משלב הבתים והפעם מקווים הזהובים לשדרג את הישגם. "מן הסתם נרצה לעשות קפיצת מדרגה לעבר שלב הבתים. בשנה שעברה היה חסר לנו ניצחון כדי להגיע לשלב הבתים, ואני מקווה שהשנה בעזרת השם נעשה את זה", אמר בלדוט. "אנחנו עדיין קבוצה לא שלמה אבל אני מאמין שיגיע עוד חיזוק בהמשך, ואני מאמין שראשי הקבוצה שלנו עובדים שעות נוספות כדי להביא חיזוק. בטוח שבסופו של דבר תהיה לנו קבוצה טובה ואפילו טובה יותר משנה שעברה. אנחנו נוסעים לארמניה במטרה לנצח וזה מה שחשוב. אנחנו עדיין לא יודעים הרבה עליהם אבל אני מאמין שעד המשחק נדע הכל", הוסיף הקפטן.

השוער הניגרי דלה איינוגבה, שחזר בסוף השבוע שעבר מדרום אפריקה לאחר שנבחרתו סיימה את חלקה במונדיאל, אמר: "זה יהיה שינוי אווירה לטוס לארמניה אחרי דרום אפריקה, אבל זוהי העבודה שלי, אני צריך לחזור ולעזור לקבוצה שלי. המונדיאל היה ניסיון טוב עבורי והחברים כאן קיבלו אותי בחיבוק ובשתי ידיים ואני צריך להיות איתם עכשיו. זו תהיה משימה חשובה עבורי לשמור על השער של בני יהודה, אבל זה לא יהיה רק אני. כולם יחד, מהמאמנים ועד אחרון השחקנים, נצטרך להיות יחד כמו בעונה שעברה, לעבוד קשה ונראה מה יקרה".

"חווית המונדיאל היתה טובה עבורי, רק חבל שלא עלינו שלב, זה כל כך כאב לנו, כי היתה לנו הזדמנות להעפיל שלב ולא עשינו את זה. וינסנט עשה טורניר טוב בין הקורות וכולנו צריכים לגבות אותו וזה כל כך כואב שלא הצלחנו לעלות. נצטרך להמשיך הלאה ויהיה בסדר".

"פגשתי כבר את המאמן החדש של בני יהודה, הכרתי אותו ואני כבר יודע עליו הכל. אני חושב שהקבוצה שלנו העונה תוכל לעשות דברים טובים יותר באירופה אפילו מאשר בשנה שעברה. אין לי ספק שאנחנו יכולים לעשות את זה. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ולעבוד כולם יחד ועם המאמן הטוב שיש לנו העונה, ואגב גם המאמן הקודם היה טוב מאוד, אבל אולי המאמן הזה יעשה אותנו מעט קשוחים יותר, ואז נוכל לעשות דברים".

איינוגבה נשאל לגבי הנבחרות שיילכו עד הסוף במונדיאל ואמר: "אני חושב שברזיל תהיה זו שתזכה במונדיאל. אבל בשבילי הפייבוריטית היא ארגנטינה, בעיקר בגלל המאמן שלהם דייגו מראדונה. אני מאוד אוהב אותו. זה מאמן שרוצה לנצח תמיד ובכל משחק. הוא היה שחקן קודם והוא אחד שתמיד רוצה לנצח. אני אוהב את הגישה שלו. זה היה מרגש ומרתק לראות אותו שם. כולם היו נלהבים מאוד לראות אותו שם בדרום אפריקה. כולם ניסו לדבר איתו ואפילו הקפטן שלנו בנבחרת ניגש אליו והם התחבקו יחד".

"מראדונה החמיא לוינסנט אניימה אחרי המשחק ואני חושב שאניימה אכן היה ראוי לכל מחמאה אחרי המשחק נגד ארגנטינה. היה לו משחק מצוין. כולם עושים טעויות. זה הגביע העולמי וצריך לזכור שכל העיניים בעולם היו נשואות לעברו וקורה שטועים. הוא שוער מצוין ואני מתפלל עבורו שיקבל חוזה טוב בקבוצה טובה באירופה, זה מה שאני מאחל לו".

כבכל נסיעה לחו"ל של הקבוצה, גם הפעם הצטרף לטיסה השף הפרטי ערן חי-בטוב שיהיה אחראי על הכנת כל הארוחות, כאשר הקבוצה לקחה עימה מצרכי מזון כשרים מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully