וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "נעבוד במחנה האימון בעיקר על תיאום וגיבוש"

מכבי ת"א המריאה להולנד, שם תערוך שלושה משחקי מבחן. סטרול ייבדק ויצטרף בהמשך. כ-4,500 מנויים נמכרו תוך 4 ימים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) למחנה אימון בן עשרה ימים בעיירה מירלו שבהולנד. אחרי פגרה עמוסה בהחתמות של לא פחות משמונה שחקני רכש, יצאו הצהובים למחנה אימון במסגרתו יקיימו שלושה משחקי מבחן, נגד ברונדבי הדנית, גנק הבלגית ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. הבלם אבי סטרול שנחת לפנות בוקר בישראל וצפוי להיות התשיעי שמצטרף למדים הצהובים, יעבור היום בדיקות רפואיות, ולאחר שיחתום רשמית על חוזהו ימריא גם הוא להולנד ויצטרף לחבריו החדשים. מספר ימים לאחר סיום המחנה מצפה למכבי ב-15 ביולי המשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית כאשר הקבוצה תפגוש את המנצחת בהתמודדות במסגרת הסיבוב הראשון בין סנטה קולומה מאנדורה ומוגרן ממונטנגרו שסומנה כפייבוריטית לעלות שלב.

בתוך ארבעה ימי מכירות בלבד נמכרו למעלה מ-4,500 מנויים - מספר המשתווה לסך כל המנויים שמכרה מכבי תל אביב בעונה שעברה. מנויים בודדים נותרו למכירה לשערים 8 ו-10-11. עקב כך נרשמו ביקושים ערים לרכישת מנויים לשערים 1, 2 ו-13. מהנהלת מכבי תל אביב נמסר בתגובה לביקוש הרב: "אוהדי מכבי תל אביב שוב מוכיחים את עוצמתם ומסירותם למועדון ובכך מאפשרים לכולנו שנה של חווית עידוד וצפייה יוצאת דופן".

נמני: "נעמוד במשימות ונהיה מוכנים"

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני התבטא לראשונה העונה ואמר לפני ההמראה: "היה לנו קיץ לא קל, די קשה, אני חושב שבכוחות משותפים הצלחנו להביא פחות או יותר את מה שרצינו ונותר לנו עוד תפקיד אחד או שניים בהם נרצה לעבות את הסגל, אבל בגדול אנחנו די מרוצים וחשוב שגם הקהל יהיה מרוצה ועם הזמן ועם קצת סבלנות הקבוצה הזאת תתחבר כי השחקנים טובים ואנחנו מאוד אופטימיים".

נמני נשאל לגבי המטרה המרכזית של מחנה האימון ואמר: "בעיקר התיאום וגיבוש החבר'ה ביחד, זה דבר מאוד חשוב ומשמעותי. יש הרבה שחקנים שמכירים מהנבחרות ושיחקו בעבר ביחד, אבל יש גם זרים חדשים שצריכים להסתגל לחום, למנטליות ולכדורגל אחר גם אם הם שיחקו ברמות יותר גבוהות ואני מעריך שיש לנו את הסבלנות והתיאום יגיע בסופו של דבר ונהיה קבוצה טובה".

המנג'ר התייחס לעובדה שבעוד פחות משבועיים תשחק הקבוצה במשחק הראשון במסגרת הליגה האירופאית ואמר: "הזמן יספיק בכדי להתכונן, אנחנו לא מתלוננים, גם בזמן הקצוב שעומד לרשותנו, נעמוד במשימות ונהיה מוכנים, בסך הכל זה מחנה האימונים הזה הוא קצר, פחות מעשרה ימים כך שחוץ ממחנה האימון גם בשלבים שלאחר מכן נעבוד על הגיבוש והתיאום ועם הזמן זה יהיה בסדר".

יוסי מזרחי: "אנחנו צריכים עוד שחקן או שניים, לא יותר"

המאמן יוסי מזרחי התייחס למחנה האימון של הקבוצה ואמר: "ישנתי שעתיים וחצי הלילה, זה הרבה זמן. הפעם זה לא יהיה 'פיס אוף קייק', בפעם הראשונה צריך להדביק קבוצה חדשה לגמרי וזה לא פשוט ולא קל, אבל זו המטרה הראשונית של המחנה הזה ואני מקווה מאוד שנתחיל לעבוד".

מזרחי כבר מנוסה בהדבקת קבוצה עמוסת כוכבים מהנסיון שצבר בבית"ר ירושלים: "אני אכן מנוסה, אבל זה לוקח זמן והפעם אין לנו את הזמן כי יש לנו בעוד שבועיים משחק ראשון באירופה. בימים האחרונים הצטרפו מספר שחקנים חדשים שעדיין אנחנו לא מכירים אותם. אם את הרכש הישראלי אנחנו עוד מכירים, אז הזרים הגיעו רק עכשיו וייקח זמן להדביק את הקבוצה, אבל בשביל זה יוצאים למחנה אימונים. אם בדרך כלל אתה מגיע למחנה ושם את הדגש על כושר גופני, כי הליגה רחוקה, אז הפעם נשים את הדגשים הרבה יותר על תיאום ושיטת משחק. לא ספרתי כמה שחקנים הצטרפו, אבל כן ספרתי כמה שחקנים עזבו את מכבי".

"המטרה במחנה האימונים הזה היא קודם כל לגבש סגנון משחק ושיטת משחק לקבוצה הזו. את הסגנון אני יודע אבל את שיטת המשחק נתאים לפי אופי השחקנים שנמצאים אצלנו וזו המטרה העיקרית. עד היום בשבועיים וחצי בהם אנחנו עובדים לא היה לנו אפילו סגל לנסות שיטה, לא היו בלמים, לא היה קשר אחורי ולא יכולנו לעבוד בנושאים האלו, במחנה הזה יהיו גם משחקי אימון וגם עבודה שברובה תהיה הרבה יותר טקטית. אנחנו מרכיבים את הפאזל בקבוצה, כל יום מגיע שחקן אחר ואנחנו נמצאים שבועיים לפני משחק וזה הזמן עכשיו, לפחות במחנה, זה לא זמן מספיק אבל זה מה שיש לעבוד בצורה אינטנסיבית על עניין התיאום, הכרה וכל השאר".

"אני מאמין שבטח במועדונים הגדולים, הקהל משלם הרבה כסף ורוצה לראות את התמורה, הקהל אוהב כדורגל התקפי, אבל אסור שהכדורגל ההתקפי יבוא על חשבון ההגנה, ואם אנחנו נדע עם החומר שקיים היום במכבי לנתב את הקבוצה לגישה ההתקפית הזו אבל בו בזמן לא לוותר על הנושא ההגנתי, אז מכבי תהיה קבוצה טובה", אמר המאמן והוסיף, "אנחנו צריכים עוד שחקן או שניים, לא יותר, אבל היום סוף סוף יש לנו שלד לעבוד איתו, מה שלא היה בשבועיים האחרונים".

"לגבי הכינוי 'גלקטיקוס 2 ' – אני עברתי את הגלקטיקוס הכי גדולים שהיו בתולדות המדינה, היו לי שתיים וחצי קבוצות כשאימנתי בבית"ר ירושלים אבל בהתאחדות אישרו רק ל-11 שחקנים לשחק אז נשחק גם אנחנו רק עם 11 במגרש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully