וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "הולנד נבחרת דרום אמריקאית"

דונגה, מאמן ברזיל, פירגן ליריבה הבאה ברבע הגמר. לואיס פביאנו חגג את ה-0:3 על צ'ילה: "יכולים ללכת הכי רחוק שאפשר"

כנראה שלא משנה מה יקרה, לצ'ילה פשוט קשה מדי מול ברזיל. היום (שני) טיילו הסלסאו ל-0:3, אולי במשחק הכי קל שלהם בטורניר, ורשמו ניצחון מספר 47 על צ'ילה לעומת שבעה בלבד של האחרונה. שערים של חואן, לואיס פביאנו ורוביניו העלו את דונגה לרבע הגמר ויפגשו את הולנד ביום שישי הקרוב בשעה 17:00, משחק אליו תגיע ברזיל ללא ספק כפייבוריטית ברורה.

מהצד השני, הנבחרת של מרסלו ביילסה, שהרשימה מאוד בשלב הבתים, בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת וקרוב לוודאי להסתכל במרמור למשחקים שלה בשלב הבתים מול שוויץ והונדורס, אותם ניצחה רק 0:1 לאחר אינספור החמצות. ניצחונות צנועים שעלו לה בהגרלת שמינית הגמר הבלתי אפשרית מול ברזיל ובהדחה מהמונדיאל.

רוביניו: "אנחנו חייבים להשתפר"

כובש השער השני לואיס פביאנו, שהעלה את מאזנו במונדיאל לשלושה כיבושים בסך הכל, שפע ביטחון בסיום המשחק: "אנחנו משחקים מצוין כקבוצה. אנחנו משפרים את הנעת הכדור ממשחק למשחק ומייצרים כדורגל טוב". פביאנו התייחס גם ליריבה ברבע הגמר: "הולנד? גילינו שיש לנו יכולות מצוינות ואם נשחק כך אנחנו יכולים ללכת הכי רחוק שאפשר".

גם רוביניו היה מאושר: "אני מאוד שמח מהגול שכבשתי ומהניצחון. אני יודע שיכולתי לשחק טוב יותר, אבל הדבר הכי חשוב היה הניצחון". גם רוביניו התייחס ליריבה הבאה: "יהיה משחק קשה מאוד מול הולנד. אנחנו חייבים להשתפר. אנחנו מקווים מאוד להשיג עוד מטרה אחת והיא לעלות לחצי הגמר".

גם דונגה לא יצאה מגדרו בתום הניצחון: "נתקלנו ביריבה ששיחקה גדול טוב עם הרבה תנועה, אבל מצאנו את האיזון, שלטנו וניצלנו היטב את ההזדמנויות. הולנד ברבע הגמר? הם נבחרת מצוינת עם הרבה שחקנים טכניים. הם נראים כמו נבחרת דרום אמריקאית".

ביילסה: "הדחה מוצדקת"

מנגד, מרסלו ביילסה הודה שלנבחרת שלו לא הגיע לעלות לרבע הגמר: "ההדחה מוצדקת, התוצאה יכולה הייתה להיות פחות כואבת, אבל ברזיל הייתה גדולה עלינו ולא הצלחנו להשתוות להם. עשינו מאמץ גדול כדי לגשר על הפער בין שתי הנבחרות, אבל ההגנה של ברזיל עצרה את השטף שלנו. קשה מאוד לרדוף אחרי ברזיל כשאתה בפיגור. השחקנים שלי נתנו הכל ואני גאה בהם. העתיד שלי? זה לא הזמן לדבר".

קלאודיו בראבו הוסיף: "הפסדנו לאחת הנבחרות הטובות בעולם. נתנו הכל, אבל זה לא הספיק מול יריבה חזקה. המסע שלנו מסתיים. יכול להיות שאנחנו נבחרת שבירה. התקפנו בצורה טובה ועלינו להתקדם בצד ההגנתי. אנחנו נבחרת צעירה והשחקנים שלנו עדיין לומדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully