וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: פירונקובה הדהימה את ונוס

המדורגת 82 המשיכה את מסע הקסם שלה, עם 2:6, 3:6 יוצא דופן על אלופת 2006. סרינה דווקא ניצחה, וכך גם זבנורבה

אחרי יום עמוס של 16 משחקי שמינית גמר בווימבלדון, לקחו הערב (שלישי) הגברים פסק זמן ואיפשרו לארבעת משחקי רבע גמר הנשים לעמוד במרכז העניינים. הקרבות הגדולים בין סרינה וויליאמס למריה שראפובה ובין קים קלייסטרס לז'סטין הנין והדחותיהן המפתיעות של קרוליין ווז'ניאקי וילנה ינקוביץ' הותירו את הדרך פתוחה בפני האחיות וויליאמס בדרך לשחזור הגמר המשפחתי. אלא שהערכות לחוד, ומציאות לחוד, שכן כבר בפתיחת היום קיבלנו את אחת ההפתעות הגדולות ביותר של הטורניר.

ונוס וויליאמס, ששאפה לצרף לארון הצלחות שלה תואר שישי במספר בווימבלדון אחרי ההפסד בגמר לאחותה אשתקד, הופתעה על ידי הסינדרלה של הטורניר, צבטאנה פירונקובה, 6:3, 6:2. הבולגריה, המדורגת 82 בעולם הדיחה את מריון ברטולי בשלב הקודם, והערב לקחה פירונקובה בת ה-22 את סיפור האגדה שלה לשלב הבא, עם טניס מדהים, שהפך אותה לבולגרית הראשונה שמעפילה לחצי גמר גרנד סלאם.

הפתעה מסוימת נרשמה גם במשחק הראשון באצטדיון המרכזי, שם הדיחה ורה זבונרבה את קים קלייסטרס, גיבורת שמינית הגמר, עם 6:3, 4:6, 2:6. הרוסיה (21 בעולם) השיגה את נצחונה הראשון בקריירה על קלייסטרס, ובחצי הגמר היא תפגוש את פירונקובה הנפלאה, במשחק שישלח את אחת ההפתעות הישר אל גמר הטורניר.

בניגוד לאחותה, סרינה דווקא צלחה את שלב רבע הגמר, ובכך תהיה לפחות פיינליסטית אחת מגמר 2009 ב-4 האחרונות של הטורניר הנוכחי. לאחר שגברה על מריה שראפובה אמש, המשיכה המדורגת מספר 1 את המומנטום המוצלח כאשר הדיחה את נה לי הסינית עם 5:7, 3:6. סרינה נהנתה מאחוזים מצוינים בהגשות הראשונות, מה שאפשר ליריבתה, המדורגת תשיעית, להשיג אפשרות שבירה אחת בלבד לכל אורך המשחק.

בחצי הגמר תחכה לפייבוריטית הגדולה פטרה קביטובה (80 בעולם), שגברה במשחק שנעל את היום 6:4, 6:7, 6:8 על קאיה קנאפי בתום דרמה גדולה. האסטונית, עם הישג השיא בקריירה שלה, רשמה קאמבק נפלא, ונפילת מתח של הצ'כית (62 בעולם) מנעה ממנה לנצל את שליטתה במערכה השניה, וכך גם בשלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully