וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "אנחנו חייבים להשתפר עד לרבע הגמר"

קשר נבחרת הולנד לא הסתנוור מהניצחון 1:2 על סלובקיה: "לא יום גדול שלנו". וייס: "רובן בהרכב מחזק את הולנד ב-50 אחוז"

הולנד שוב לא הרשימה במיוחד, אך הצליחה לנצח היום (שני) 1:2 את נבחרת סלובקיה ולעלות לרבע גמר המונדיאל. ברט ואן מרוויק החזיר את אריאן רובן להרכב אחרי שהוא היה פצוע ולא פתח עד כה, והאחרון החזיר לו עם שער גדול אחרי מהלך אישי טיפוסי במיוחד שסידר לכתומים את היתרון המוקדם בדקה ה-18 והרגיע את הנבחרת ההולנדית.

מהצד השני, חלוץ סלובקיה רוברט ויטק קיבל שתי הזדמנויות מצוינות לאזן את התוצאה, אך החמיץ ובדקה ה-84 הנבחרת שלו שילמה על זה כששער של ווסלי סניידר סגר את המשחק. ויטק עוד הצליח לכבוש שער ניחומים מפנדל בדקה ה-94, אך זה היה מאוחר מדי ובסיום הולנד עולה לרבע הגמר, שם תשחק נגד המנצחת בין ברזיל לצ'ילה.

רובן: "לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו"

מאמן הולנד ברט ואן מרוויק התייחס ליכולת המעט מאכזבת של נבחרתו. "ניצחנו ארבעה משחקים, אנחנו בין שמונה הנבחרות הטובות בעולם, אז אפשר לגלות קצת אופטימיות. אני חושב שהייתה לנו חצי שעה טובה בהתחלה ואז מעט נסוגנו ביכולת. בפתיחת המחצית השנייה יכולנו לכבוש עוד שערים ולעלות ל-0:2, 0:3 או 0:4, אבל לא עשינו את זה ובסוף נזקקנו להצלות של מארטן סטקלנבורג שהיה מצוין".

ואן מרוויק התייחס גם הוא לחזרתו של רובן. "החזרה שלו פנטסטית. מאוד חשוב בשבילו שהוא כבש מיד לאחר שחזר מפציעה. זה ייתן לו תחושה טובה". בנוסף, הגיב ואן מרוויק גם להחלפתו של רובין ואן פרסי, שנראה עצבני מאוד. "הוא היה קצת מאוכזב שהחלפתי אותו", הסביר ואן מרוויק, "זו הסיבה בגללה הוא הגיב כך. אני לא מאשים אותו שהגיב כך ובטח שלא כועס עליו".

אריאן רובן המצטיין וכובש השער הראשון אמר בסיום: "זה היה משחק נחמד היום. מונדיאל אמור להיות כיף. לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו היום, אבל הדבר הכי חשוב הוא שעלינו לרבע הגמר". קשר באיירן מינכן התייחס גם לחזרתו להרכב אחרי שלושת משחקי הבתים. "הדבר הכי חשוב בשבילי היום היה לשחק את המשחק הראשון. עברו רק שלושה שבועות מאז הפציעה שלי וזה לא הרבה זמן. היום הרגשתי טוב, אולי לא 100 אחוז אך הרגשתי טוב".

רובן התייחס גם לעתיד ונשאל האם היכולת הזו תספיק להמשך הדרך. "אנחנו צריכים להשתפר עד לרבע הגמר. נהיה חייבים לשחק יותר טוב מאיך ששיחקנו היום".

וייס: "רובן פשוט גאון"

מהצד השני, התייחס ולדימיר וייס בעיקר לחזרתו של רובן: "התכוננו אליו במשך שלושה ימים ולדרך בה הוא משחק, אבל הוא פשוט גאון. הוא ממש יודע מה הוא עושה. כשראיתי אותו בהרכב ידעתי שהוא יהפוך את ההרכב של הולנד לחזק יותר ב-50 אחוז וצדקתי".

וייס התייחס כמובן גם להפסד המאכזב וסיכם קמפיין מוצלח, למרות הופעה ראשונה במונדיאל. "אין מאמן שיכול להיות שמח אחרי הפסד ובמיוחד כשהקבוצה שלו מחמיצה שלוש הזדמנויות בטוחות", אמר וייס, "הפנדל בסיום ייתן לנו תחושה טובה יותר בטיסה הביתה". המאמן הסלובקי עבר לסכם גם את הטורניר כולו: "עשינו טורניר טוב. השחקנים הראו מנטליות מצוינת. הניצחון על איטליה הוא ללא ספק השיא של הטורניר הזה מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully