וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: ”אני בהחלט רוצה להישאר”

פאביו קאפלו כינס מסיבת עיתונאים אחרי הכישלון של נבחרת אנגליה במונדיאל וסיפר על השיחה שלו עם יו"ר ההתאחדות: "נאמר לי שהם צריכים שבועיים להחליט על עתידי"

אחרי שאתמול (ראשון) הודח ביחד עם נבחרת אנגליה כבר בשלב שמינית גמר המונדיאל, ועוד אחרי תבוסת 4:1 צורמת לגרמניה, ערך היום פאביו קאפלו מסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי בחלק מרשתות הטלוויזיה בממלכה.

"יש לך עתיד באנגליה?" - הייתה השאלה הראשונה והישירה מאוד שנשאל קאפלו, רגע אחרי שתפס את מושבו במרכז השולחן. המאמן האיטלקי השיב: "דיברתי הבוקר עם יו"ר ההתאחדות. הוא אמר לי שהוא צריך שבועיים להחליט. אמרתי שאני יכול להמשיך, אני בהחלט רוצה להמשיך, אבל הוא צריך להחליט".

קאפלו הוסיף ואמר שאם הוא יישאר הוא ייאלץ לבצע שינויים ולהביא שחקנים צעירים יותר ואז נשאל על יכולתו של ווין רוני בטורניר. "לא מדובר רק בווין רוני. כל השחקנים נראו עייפים. דיברתי עם צוות האימון והם אמרו לי שהמצב הפיזי והמנטלי שלהם לא היה דומה למה שהכרנו. אי אפשר לדבר על שחקן אחד. כל השחקנים נראו עייפים ולא שיחקו מהר כמו שהם יודעים. היו לנו כמה רגעים טובים בטורניר, אבל לא כמו ששיחקנו בהכנה".

"יש לי כאן חוזה", המשיך קאפלו את דבריו. "סירבתי להצעות רבות לאמן קבוצות כי אני אוהב את המשרה הזאת. אני מבין הרבה אחרי הטורניר הזה. השחקנים התאמנו קשה, אבל הרמה שלהם לא היתה טובה, וכנראה שאנחנו מאוד עייפים באליפויות האלה".

דובר ההתאחדות האנגלית הסביר את קיומה של מסיבת העיתונאים, והאמר: "לפאביו יש חוזה עד 2012, ושום דבר לא השתנה. כמובן שכולם מאוד מאוכזבים, כך שזה הגיוני עבורנו להעריך את המצב, ולדבר עם פאביו. זו גישה הגיונית, בניגוד לקבלת החלטות אינסטנקטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully