וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוואי - יפן: בכל מקרה תהיה היסטוריה

המנצחת בין האלבירוחה לסמוראים תעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב רבע הגמר במונדיאל (ג', 17:00, ערוץ 1 ו- 511 HD)

AP

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

לא משנה באיזו תוצאה יסתיים משחק שמינית הגמר בפרטוריה בין פרגוואי ליפן, המנצחת בו תעשה היסטוריה כשתעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב רבע הגמר (שלישי, 17:00, ערוץ 1 וערוץ 511 HD). פרגוואי סיימה כמוליכת בית ו' כשבאמתחתה ניצחון ושתי תוצאות תיקו, ואילו יפן סיימה שנייה בבית ה' עם שני ניצחונות והפסד. המאזן היפני טוב יותר, ואין ספק שהסמוראים שיחקו כדורגל טוב בשלב הבתים, אולם מדובר במשחק פתוח לגמרי, שכן גם האלבירוחה הראו כי יש בהם שילוב של כישרון ונחישות.

זאת הפעם הראשונה שתי הנבחרות נפגשות במסגרת גביע העולם. האמזן עומד על שני ניצחונות לפרגוואי, שלוש תוצאות תיקו וניצחון אחד ליפן. בשני המשחקים האחרונים בין הנבחרות לא נכבשו שערים, ויש לקוות כי בשמינית הגמר התמונה תהיה שונה. פרגוואי הרשימה במשחק הפתיחה שלה מול איטליה, התמודדות שהסתיימה בתיקו 1:1, אולם כפי שהתברר מאוחר יותר, זאת הייתה שירת הברבור האיטלקית. בהמשך ניצחו הפרגוואים את הסלובקים בצורה מרשימה וסיימו בתיקו מאופס עם ניו זילנד שהבטיח להם את ראשות הבית. לאלבירוחה התקפה מלאת כישרון הכוללת את אוסקר קרדוסו, רוקה סנטה קרוז, לוקאס באריוס, נלסון ולאדז ורודולפו גאמרה, כך שליפן צפויה משימה לא פשוטה בהגנה.

"אנחנו שמחים שעלינו לשמינית הגמר, אבל המטרה שלנו היא להמשיך ולעשות היסטוריה", אמר המגן חוליו סזאר קאסרס, "אנחנו מסוגלים לשחק משחק גדול, היפנים מהירים וזריזים, אנחנו נצטרך לחשוב על כל פרט מולם".

ההרכב המשוער של פרגוואי:

חוסטו ויאר, דניס קאניסה, אנטולין אלקראז, פאולו דה סילבה, קלאודיו מורל רודריגז, קרלוס בונט, אנריקה ורה, כריסטיאן ריברוס, רוקה סנטה קרוז, נלסון ואלדז, לוקאס באריוס.

יפן יודעת שהכל אפשרי

יפן יודעת כי אף נבחרת מאסיה לא ניצחה נבחרת מדרום אמריקה בטורנירי גביע העולם, ובעשרת ההתנגשויות בין היבשות לדרום אמריקאים יש שמונה ניצחונות ושני משחקים הסתיימו ללא הכרעה. "עבורי ועבור הנבחרת המשחק הזה חשוב מאוד כי אנחנו רוצים להראות לעם היפני שדבר הוא לא בלתי אפשרי", אמר הקשר הנפלא קייסוקה הונדה.

יפן הייתה ללא ספק ההפתעה המרעננת של בית ה'. במשחק הראשון שלהם בטורניר הם ניצחו את קמרון, כשהם מפגינים כדורגל קצבי. במשחק השני הם נוצחו 2:0 על ידי הולנד ולא הרשימו, אולם במשחק הנעילה של הבית, בו היו חייבים ניצחון, הם השתלטו על הקב, הכניעו את דנמרק 1:3 והרשימו מאוד באופן שהביאו לידי ביטוי את סגנונם ונחישותם.

מכל הנבחרות בשמינית הגמר, יפן מסרה הכי פחות מסירות במשחקיה, 709, לעומת 1051 של פרגוואי. המגמה תהיה ברורה: האלבירוחה יחזיקו בכדור והיפנים ינסו לעקוץ במתפרצות מהירות. "פרגוואי תנסה לעשות הכל כדי לנצח, כל גול הרבה יותר מלחיץ עכשיו, ועדיף שאנחנו נכבוש ראשונים", אמר מגן יפן טוליו.

ההרכב המשוער של נבחרת יפן:

אייג'י קוואשימה, יוג'י נקזאווה, טוליו, יואיצ'י קומאנו, יוטו נגאטומו, יאסוהיטו אנדו, יוקי אבה, מקוטו האסבה, דייסוקה מאטסוי, קייסוקה הונדה, יושיטו אוקובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully