וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר מודה שהטעה את השופט

"המהירות בה המשכתי הלאה גרמה לו לחשוב שהכדור לא עבר את הקו", אמר השוער הגרמני. בקנבאואר מאושר: "פירקנו אותם"

יממה חלפה מאז שערוריית השיפוט הענקית בשמינית הגמר בין אנגליה וגרמניה, והשגיאה החמורה של חורחה לריונדה מסרבת לרדת מהכותרות. כזכור, במצב של 1:2 לזכות הגרמנים שלח פרנק למפארד בעיטה אדירה שנשקה למשקוף וירדה, בבירור, אל מעבר לקו השער. אלא שהתחנונים של האנגלים לא הועילו: השופט האורגוואי החליט שלא לאשר את השער, אנגליה התפרקה, הובסה 4:1 ועזבה את דרום אפריקה שבורה וכעוסה מתמיד.

הבוקר (שני), הודה שוער נבחרת גרמניה, מנואל נוייר, כי הבעיטה האדירה של פרנק למפארד אכן עברה את הקו - וגם הוא ידע זאת, עוד באותו רגע. "ניסיתי לא להגיב לשופט ופשוט להתרכז במה שקרה. הבנתי שהכדור עבר את הקו, ואני חושב שהצורה בה המשכתי הלאה כל כך מהר הטעתה את השופט, וגרמה לו לחשוב שהכדור לא עבר את הקו", אמר נוייר. "לאחר מכן ראיתי את זה בטלוויזיה, וראיתי מה שבאמת קרה, וכן - הכדור עבר. ככל הנראה בשני מטרים".

גם פרנץ בקנבאואר האגדי נדרש לנושא, ואמר: "הקוון היה חייב לראות את זה, זה היה שער ברור. למרבה המזל הבקענו עוד פעמיים, אחרת הדיון הזה היה הרבה יותר גדול", אמר הקיסר. אלא ששחקן העבר העדיף לדבר על המשחק עצמו, ועל התוצאה עצמה, ונדמה שאין שמח ממנו לראות את גרמניה מנצחת את אנגליה: "פירקנו את האנגלים, היינו טובים מהם בכל אספקט. הם היו המומים, ופשוט לא הצליחו להתמודד עם סגנון המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully