וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד הסכים לפשרה, קרוב למכבי חיפה

28.6.2010 / 18:36

הקשר הסכים לוותר על סעיף יציאה לאירופה בתמורה לפיצוי בשכר. 1:1 במשחק האימון מול דינמו בוקרשט, גדיר הבקיע

קשר בית"ר ירושלים עידן ורד קרוב מאוד למכבי חיפה. השחקן ואביו הסכימו להצעת הפשרה שקיבלו מפרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', שמנהל את המו"מ מטעם מכבי חיפה, לפיה ורד יוותר על סעיף שחרור לאירופה תמורת פיצוי כספי במשכורת. לפיכך, בחיפה מעריכים כי ורד יסכם סופית בימים הקרובים לארבע או חמש שנים, נושא השכר עדיין לא נסגר סופית.

השחקן, המיוצג על ידי עו"ד מורן מאירי, עורך טיפולים בצרפת עד יום רביעי ובחיפה מעריכים שהוא יצטרף למחנה האימון עד יום חמישי, לאחר שהוא יסכם את תנאיו הכספיים. גורם בחיפה אמר: "מלבד הנושא הכספי, הכל למעשה מסוכם. אנחנו מאמינים שעידן יחתום בחיפה עוד השבוע".

עשרות אוהדי מכבי חיפה שלחו אתמול (ראשון) אי-מיילים הקוראים להנהלת מכבי חיפה להדיח באופן מיידי את הבלם אריק בנאדו מהקבוצה וכי אין להם כוונה להכיר בו כשחקן הקבוצה. יש לציין כי האוהדים לא איימו בחרם מנויים וציינו כי האקט נעשה כלפי השחקן עצמו ולא כלפי הקבוצה. ברוב הבקשות ששלחו האוהדים נטען כי: "בנאדו עזב את הקבוצה בשביל כסף. אסור להחזיר אותו". בכלל, מאז הודיעה הקבוצה באופן רשמי על מועמדותו של בנאדו האוהדים פתחו באקט שכלל אתמול, בין היתר, מחאה בנמל התעופה בן גוריון שבעקבותיה נאלץ השחקן להיכנס מכניסה צדדית.

הבלם דקל קינן אמור לפתוח מחר במשחק האימון של קאזאן מול לוקומוטיב מוסקבה. אם השחקן לא יוחתם (בסביבתו העריכו אתמול שהסיכויים שיחתום גדלו), לוקומוטיב ורוסטוב הרוסיות יבקשו לנהל משא ומתן עם הקבוצה. את השחקן מייצגים האחים גלעד ורונן קצב.

הקשר ג'ון קולמה מחכה לתשובה סופית של אלישע לוי בנוגע לקשר הפורטוגלי. אם חיפה תחתים אותו, קולמה ישוחרר. בסביבתו של השחקן טוענים כי סוכנו ג'קי דהאן לא מוכן לשחרר אותו לבני יהודה. הבלם שי מימון צפוי לחתום השבוע בהפועל באר שבע, לאחר שהושגה התקדמות במגעים בין המועדונים. טרם היציאה למחנה אתמול, במכבי חיפה שמעו בשורה מצערת, אודות מותו של הבלם הרוסי ואסילי יבסייב, ששיחק בשנת 1991 בקבוצה.

הכנה: 1:1 בין מכבי חיפה לדינמו בוקרשט

מכבי חיפה ערכה הערב (שני) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2010/11, כשפגשה באוסטריה את דינמו בוקרשט הרומנית במסגרת טורניר מרובע בו משתתפות גם אוסטריה וינה ולוקומוטיב מוסקבה ונפרדה ממנה ב-1:1. עבור הירוקים היה זה ניסוי כלים ראשון לקראת מוקדמות משחקי הליגה האירופית, אליהם הם יצטרפו ב-29 ביולי.

בהרכב החיפאי הפותח ניתן היה למצוא שני זרים נבחנים, הבלם הגאורגי גוראם קשיה והקשר הלטבי אנדרס פרפלוטקינס. הראשון הציג יכולת בינונית ויצר לא מעט חורים במרכז ההגנה לפני שהוחלף על ידי אריק בנאדו בדקה ה-54. הקשר, עליו המליץ הסקאוט אלון חרזי, הרשים בפתיחה עם מספר מהלכים נאים ופינה את מקומו בדקה ה-50 לטובת מוחמד גדיר, שהבקיע את שער היתרון לזכות הירוקים לאחר חמש דקות.

הפורטוגלי אדריאן עלה אף הוא במחצית השנייה, חילץ מספר כדורים בצורה טובה ואף ניסה את כוחו בבעיטה ממרחק. הבולגרי מיכאיל אלכסנדרוב לא שותף. בין הקורות ניצב אמיר אדרי, מכיוון שהשוער הראשון ניר דוידוביץ' סובל מכאבים בברכו. גם שי מימון וג'ון קולמה, שעתידם לוט בערפל, פתחו בהרכב וכמוהם תומר חמד שחזר מעונת השאלה במכבי אחי נצרת. יניב קטן ושלומי ארבייטמן עלו מהספסל, ובדקה ה-71 ראו את אדריאן סקרלטצ'ה משווה עבור הרומנים עם נגיחה חזקה לרשת לאחר כדור קרן.

השוער אמיר אדרי, שגילה יכולת מצוינת, אמר בסיום לאתר הרשמי של חיפה: "אנחנו בשלב ראשוני של בניית קבוצה. יש פה חומר טוב ואני מאמין גדול שגם השנה נדבר חזק בצמרת".

עדכון ראשון: 28/6 10:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully