וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה יצאה למחנה אימונים, האוהדים נגד בנאדו

27.6.2010 / 17:10

הירוקים בדרך למחנה האימונים באוסטריה, אוהדי הקבוצה מחו נגד החזרתו של אריק בנאדו. בוקולי: "תמיד אנחנו רוצים אליפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הגיעה היום (ראשון) לשדה התעופה וערכה את ההכנות שלה לקראת ההמראה לגרמניה, משם ייסעו השחקנים באוטובוס למחנה באוסטריה. השחקנים צפויים להגיע בשעת לילה מאוחרת ולכן היום לא יתקיים אימון. מחר צפוי להם אימון קל ולאחר מכן משחק מול לוקומוטיב מוסקבה. גוסטבו בוקולי נשאל האם העובדה שאף שחקן עדיין לא הגיע לקבוצה מלחיצה וענה: "מכבי חיפה זאת מכבי חיפה, קבוצה חזקה מאוד שרוצה אליפות כל עונה. אנחנו עושים דברים בשקט, יש צוות שעושה את העבודה והוא יודע מה הוא עושה. בסוף נהיה רגועים כי אנחנו יודעים שהם יביאו שחקנים. תהיה קבוצה חזקה כמו תמיד".

על מטרותיה של מכבי חיפה אמר הקשר: "מכבי חיפה מועדון גדול, תמיד אנחנו רוצים להיות למעלה. אם לא היינו אומרים את זה, זאת לא הייתה מכבי חיפה. העונה תהיה קבוצה חזקה שלוחצת לכיוון האליפות". בירם כיאל לא יצא למחנה בשל השבר באפו, כמו גם סאדאת בוקרי ואייל גולסה. שי מימון המריא. גם ג'ון קולמה, שכפי שפורסם הבוקר ישוחרר רשמית לאחר שיחתום קשר, המריא. אריק בנאדו, שחיפה הודיעה השבוע רשמית על הצטרפותו, הצטרף.

על העובדה שהתל אביביות מתחזקות אמר: "זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, אני לא רואה שום הפתעות. תמיד יש קבוצות גדולות שרוצות שינויים ואליפות ומביאות משקיעים, אבל זה לא חשוב מה הן עושות אלא מה אנחנו". במהלך שהותה של חיפה בנמל התעופה הגיעו כ-20 אוהדים שתלו שלטים בגנות בנאדו וקראו לאלישע לוי: "למה הבאת אותו? אל תיתן לו לשחק. הוא בוגד". לוי אמר בהקשר הזה: "הוא שחקן בית ואם הוא חזר זה על מנת לעזור לקבוצה".

אלישע לוי אמר התייחס למחנה ואמר: "אנחנו הולכים לשלב מאוד חשוב, מחנה אימונים. אנחנו עדיין לא שלמים אבל הולכים עם הבסיס הטוב של מכבי חיפה. ננצל את המחנה כדי להתגבש, להשתפר גופנית והדגש יהיה על משחקי האימון. נראה זרים שיצטרפו אלינו. בעקרון, המטרה היא לבוא למשחק הראשון מוכנים. יש לנו כמעט חודש ונעשה הכל כדי לבוא מוכנים. לגבי הקשר הפורטוגלי שצריך להגיע, אמרנו שיש כמה זרים שצריך לבוא, כולל קשר מפורטוגל. נראה אותו, נתרשם, יש לו רזומה ועושה רושם שמדובר בשחקן טוב, אבל אנחנו רוצים לראות מקרוב".

המאמן נשאל האם העובדה שחלק מהאוהדים לא רוצים את בנאדו בקבוצה יכולה ליצור בעיות וענה: "אוהדים תמיד יכולים לבוא ולומר מה הם חושבים. החלטנו שאריק חוזר, צריך לכבד ולשכוח מה שהיה. צריך לעשות הכל כדי שבאמת כולם יצאו לדרך טובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully