וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם דירק נוביצקי יהפוך לשחקן חופשי?

הפורוורד של המאבריקס צפוי לצאת מחוזהו ולהצטרף לשלל הסופרסטארים האחרים של הקיץ. דאלאס רוצה להיפגש עם לברון

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, שוק השחקנים החופשיים, שייפתח ב-1 ביולי ומאיים להיות המעניין והגדוש אי פעם, עשוי להפוך מרתק עוד יותר. אל לברון ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש, ג'ו ג'ונסון, אמארה סטודמאייר, קרלוס בוזר ואחרים יצטרף, ככל הנראה, גם דירק נוביצקי, שינצל את האופציה שמאפשרת לו לצאת מחוזהו בדאלאס, על מנת לחתום על עסקה חדשה. החלטתו של הגרמני לא לגמרי מפתיעה והיתה באוויר זה זמן מה, כאשר בחודש שעבר רמז השחקן שיהיה מעוניין לבחון את השוק החופשי לראשונה מאז הגיע לליגה.

החוזה של נוביצקי בדאלאס אמור היה להימשך עד הקיץ הבא ובמהלכו הוא עתיד היה להרוויח 21.5 מיליון דולר בעונה הבאה, אלא שהגרמני, שנופש באירופה בשבועות האחרונים, מעוניין להשיג עסקה חדשה, שאולי תכניס פחות בשנה הראשונה, אך תשתלם יותר בעתיד. לא מן הנמנע שנוביצקי יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש בשורות המאבריקס, אך כפי שנראה לעת עתה, גם הגרמני יצטרף לרשימת הפרי אייג'נטס הגדולים של קיץ 2010.

ואם כבר השוק החופשי ודאלאס, רשת ESPN מדווחת הבוקר (שני) כי גם המאבריקס הצטרפו למירוץ אחר לברון ג'יימס, והם מנסים לארגן פגישה איתו, ממש כפי שצפויות לעשות שיקגו, ניו יורק, ניו ג'רזי, מיאמי ולוס אנג'לס קליפרס. מרשימת הקבוצות, דאלאס היא היחידה שנמצאת לעת עתה מעל תקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully