וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון: "לפחות חסכנו מהאוהדים את יגון הפנדלים"

ראש ממשלת בריטניה מצא את חצי הכוס המלאה בהשפלה מול גרמניה. סוכנות ההימורים וויליאם היל מכירה בשער של למפארד

האכזבה העצומה של האומה האנגלית כמובן לא עצרה ונותרה אך רק בדרום אפריקה הערב (ראשון). אלפי האוהדים שעקבו אחרי נבחרתם ליבשת השחורה אמנם היו שבורים לא פחות משחקניו של פאביו קאפלו, אך התבוסה הכואבת 4:1 לגרמניה בשמינית גמר המונדיאל נגעה בכל תושבי המדינה, מהאזרח הפשוט ועד ראש הממשלה.

דייויד קמרון והקנצלרית של גרמניה, אנגלה מרקל, צפו הערב יחדיו במחצית השניה של המשחק בוועידת G20 בקנדה, וגם ראש הממשלה הבריטי התקשה להתאושש מהשער החוקי של פרנק למפארד, שלא אושר על ידי השופט ויכול היה לשנות את גורל המשחק. "כל המדינה תחשוב: "מה אם" אחרי השער של למפארד, אבל זו היתה תוצאה מאכזבת", אמר קמרון המדוכדך, שהתעקש למצוא את חצי הכוס המלאה: "לפחות חסכנו מהאוהדים שלנו את יגון הפנדלים".

עצב גדול היה גם בפסטיבל המוסיקה המסורתי בגלסטונבורי, הנערך מזה שלושים שנים בדרום מערב אנגליה. 80 אלף איש צפו במשחק שמינית הגמר המאכזב על גבי שני מסכי ענק. לאחר השער השני של הגרמנים, רבים מהם שבו להופעות המוסיקליות שהתקיימו באותו הזמן.

ולבסוף, חלק מהאוהדים האנגלים יכולים להתעודד ממחווה אחת קטנה וסימפטית של סוכנות ההימורים וויליאם היל, שהחליטה לפצות את כל אותם אנשים שהימרו על כך שפרנק למפארד יבקיע נגד גרמניה, ולהחזיר להם את הכסף. "נשלם על כך סכום של שש ספרות", אמר דובר הסוכנות, גרהאם שארפ. אם כך, במקום אחד בעולם, השער של למפארד נחשב לחוקי.

אוהדים אנגלים מאוכזבים בפסטיבל גלסטונבורי. Matt Cardy, GettyImages
אפילו המוסיקה לא ממש עזרה. אלפי האוהדים בפסטיבל גלסטונבורי/GettyImages, Matt Cardy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully