וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - צ'ילה: החוזרים והנעדרים

אלאנו וקאקה שבים להרכב הסלסאו. צ'ילה, עם שלל חיסורים בהגנה, מחפשת רבע גמר ראשון מאז 1962 (ב', 21:30, ע' 2)

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אחרי שצלחה את בית המוות בהצלחה מספקת, תנסה הערב (שני, 21:30, ערוץ 2) נבחרת ברזיל להתקדם צעד נוסף אל עבר הגביע הקדוש, כשתפגוש את נבחרת צ'ילה בשמינית הגמר. החבורה של דונגה גברה על צפון קוריאה וחוף השנהב, והתפנתה לסיים את שלב הבתים בתיקו משעמם עם פורטוגל, בדרך להבטחת המקום הראשון בבית ז'. אלא שלפרקים רבים הסלסאו לא ממש השכילו להרשים, ומהתמודדות מחר כבר לא תהיה להם דרך חזרה.

בשני המפגשים האחרונים, במוקדמות הגביע העולמי בדרום אמריקה, ניצחו הברזילאים - פעם 2:4, ופעם 0:3. החדשות הטובות מבחינת דונגה מגיעות מהפן הבריאותי, כאשר כבר אמש התבשרו הסלסאו כי אלאנו, שנפצע בקרסול מול חוף השנהב, יהיה כשיר למשחק שמינית הגמר, וכך גם רוביניו. עם זאת, פליפה ומלו וז'וליו בפטיסטה ממשיכים לעמוד בספק מסוים לקראת המשחק, כאשר קאקה, שחוזר מהרחקה, ישוב הישר אל ה-11 הפותחים.

סטטיסטית, אלופת העולם מזה חמש פעמים לא הפסידה לצ'ילה מאז משחק ידידות ב-1993, וזהו יהיה המפגש השלישי בין השתיים במסגרת השלבים האחרונים של הגביע העולמי, כאשר בפעמיים הקודמות מצאה ברזיל את הרשת של יריבתה ארבע פעמים בכל אחד מהמשחקים.

"אנחנו יכולים לשאוב הרבה דברים חיוביים מהמשחק שלנו נגד פורטוגל", התעודד ז'וליו סזאר. "עכשיו מתחיל שלב חדש ומסובך יותר, ואני בטוח שברזיל תהיה מוכנה. עד כה עשינו מה שציפינו מעצמנו, ואנחנו צריכים להיות מפוקסים לעוד משחק אחד, על מנת להמשיך ולהשתפר ממשחק למשחק".

הרכב משוער: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, חואן, מישל באסטוס, ג'ילברטו סילבה, פליפה מלו, אלאנו, קאקה, רוביניו, לואיס פביאנו.

צ'ילה: צרות בהגנה

מנגד, בעוד שברזיל הסתפקה ב-0:0 דלוח נגד פורטוגל כדי להבטיח את המקום הראשון, צ'ילה נאלצה להילחם על חייה, להפסיד לספרד, ועדיין לעלות מהמקום השני של בית ח', הודות לתיקו המאופס של שוויץ עם הונדורס. על אף ההפסד, הלה רוחה הציגו כדורגל אטרקטיבי והתקפי נגד אלופת אירופה, אפילו כשהיו בעשרה שחקנים. כעת הם רוצים להמשיך במשחק היפה, אולי במטרה לבצע סנסציה גדולה ולהעפיל לשמונה האחרונות של הגביע העולמי, לראשונה מאז אירחו את הטורניר ב-1962.

אלא שמלבד הפן האסטרטגי, למאמן הצ'יליאנים, מרסלו ביילסה, יש צרות חמורות בהגנה. מרקו אסטרדה הורחק בהפסד לספרד, בעוד גארי מדל ו-ואלדו פונסה ספגו כרטיסים צהובים ויחמיצו גם כן את המשחק הגורלי. עם זאת, קרלוס קרמונה ומתיאס פרננדז, שהחמיצו את המשחק מול ספרד עקב הרחקות, ישובו מחר, כאשר גם הומברטו סואזו אמור להיות כשיר ולפתוח.

"ברזיל הוכיחה לאורך השנים שהיא נבחרת שצריך לפחד ממנה", אמר ביילסה לקראת ההתמודדות. "לנבחרת ברזיל שאנחנו פוגשים במונדיאל הזה יש את כל ההיבטים היצירתיים, אך גם כמות מסוימת של אגרסיביות".

הרכב משוער: קלאודיו בראבו, מאוריסיו איסלה, איסמעל פואנטס, פאבלו קונטרראס, ארתורו וידאל, קרלוס קרמונה, מתיאס פרננדז, גונזאלו חרה, אלכסיס סאנצ'ז, ז'אן בוסג'ור, הומברטו סואזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully