וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר: "התוצאה הזאת מטורפת"

מולר על ה-1:4 של גרמניה על אנגליה. לב: ”ידענו שאפשר להכותם במתפרצות”. קאפלו: ”להתפטר? נדבר כשנחזור ללונדון"

האנגלים יכולים לבוא בטענות ועוד יבואו כנראה לשופט חורחה לריונדה על פסילת השער הברור של פרנק למפארד, אך היום (ראשון) הסיפור האמיתי נמצא רק בצד של יריבתה, גרמניה. השחקנים של יואכים לב הציגו היום (ראשון) בבלומפונטיין את אחד ממשחקי השיא שלהם ולבטח האיכותי ביותר עד כה במונדיאל 2010 ודרסו 1:4 את אנגליה בשמינית הגמר.

עכשיו, שחקני ה"פוסבל בונד" יתרווחו על הספות ויחכו ברבע הגמר למנצחת בין מקסיקו לארגנטינה. מנגד, שחקני נבחרת שלושת האריות שוב איכזבו את מיליוני אוהדיהם ברחבי העולם ולבטח את אלו בממלכה ויצטרכו לתת הרבה הסברים. תהיו בטוחים שהתקשורת בבריטניה לא תעשה להם הנחות בגלל השער הפסול.

פודולסקי: "הופעה נדירה"

מאמן גרמניה, יואכים לב אמר אחרי הניצחון הגדול: "אמרתי לשחקנים שלי בחדרי ההלבשה במחצית שאנחנו חייבים לנסות ולכבוש את השער השלישי. ידענו שאנחנו מסוגלים להכות את אנגליה בהתקפות מתפרצות בגלל שהם היו פתוחים לגמרי. השחקנים שלי עשו זאת בצורה נהדרת".

גיבור המשחק של הגרמנים, תומאס מולר, אמר בסיום: "נגד אנגליה אתה חייב לא לתת יותר מדי הזדמנויות, כי יש להם כל כך הרבה שחקנים טובים. היה לנו מזל ולקחנו את ההובלה. אחרי שהובלנו 1:3, השתפרנו והמשחק נגמר אחרי זה". מולר הוסיף: "עכשיו הכל אפשרי, אפילו אם היריבה הבאה תהיה אגוז קשה לפיצוח. אבל זה לא משנה, אנחנו פשוט צריכים לפנות את הדרך". על התוצאה עצמה, אמר מולר: "התוצאה הזאת מטורפת".

מירוסלאב קלוזה, שכבש את הראשון של הגרמנים וקבע את הכיוון שאליו הלך המשחק, היה נרגש בסיום, והחמיא לחבריו לנבחרת: "התרשמתי מאוד מההופעה היום", אמר קלוזה בסיום. "במשחק הזה היינו טובים יותר מההתחלה, היינו לחלוטין בתוך המשחק והגיע לנו לנצח". על ההמשך אמר החלוץ: "נראה איך נשחק במשחק הבא. המטרה שלנו היא להגיע לחצי הגמר. נראה מה יקרה משם".

בסטיאן שווינשטייגר חגג את הניצחון: "אני מאוד גאה בנבחרת", אבל הגיב גם לחזרה של אנגליה מפיגור: "אסור לנו לתת שיחזרו נגדנו מ-2:0 כל כך בקלות. פשוט אסור שזה יקרה שוב". לסיום, התייחס קשר באיירן מינכן גם ליריבה הבאה, שעשויה להיות ארגנטינה: "אם נראה את היכולת שהצגנו היום, אנחנו יכולים לנצח גם את ארגנטינה".

גם כובש השער השני לוקאס פודולסקי היה נרגש: "הצגנו כאן הופעה מצויינת. זה משהו נדיר", על הגול שלו אמר החלוץ: "אני חייב להודות שהיה לי קצת מזל. אסור לנו לחזור על הטעות וירידת המתח אחרי הניצחון הגדול על אוסטרליה. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים".

חצי מיליון איש צפו במשחק מול מסך ענק בברלין וחגגו בסיום. גם התקשורת המקומית חגגה והבילד כתב בכותרת שלו: "זה פשוט בלתי ייאמן", והוסיף: "גרמניה השפילה את אנגליה ונהנית גם ממזל אחרי שהשופט לא אישר שער של האנגלים. תודה, שופט".

גם מאמן הנבחרת הקודם יורגן קלינסמן לא נשאר אדיש. "זו הייתה עבודה ברמה הכי גבוהה שיש, פשוט פנטסטי", אמר קלינסמן, "אנגליה הייתה בשוק, פשוט לא הבינה איפה היא. זה יום פנטסטי לגרמניה".

אפילו הקנצלרית של גרמניה אנגלה מרקל התרגשה מהניצחון המרשים. ממקום הימצאותה בוועידת ה-G20, אמרה מרקל שצפתה במשחק יחד עם דייויד קמרון: "זה פשוט ניצחון פנטסטי. הכל עבד לנו היום בצורה מבריקה. אני עדיין מאוד נרגשת ויכולה רק לברך את השחקנים. תמשיכו כך", אמרה הקנצלרית ועברה לנתח את המשחק: "אני חושבת שהיום הראשים והרגליים של השחקנים עבדו טוב מאוד". לסיום, סיפרה מרקל על האווירה ששררה בוועידה: "הייתה אווירה מאוד טובה בקרב האנגלים והגרמנים שצפו במשחק בוועידת ה-G20".

ג'רארד: "חייבים לחשוב מה לא עבד"

באנגליה היו מאוכזבים וכעוסים מאוד בסיום. כצפוי, היו לא מעט טענות של שחקני ואנשי הנבחרת כנגד השופט שלא ראה שער חוקי לחלוטין של האנגלים, שער שלא רק היה קובע 2:2, אלא אולי אף היה משנה את המומנטום של המשחק. "זה היה החלק הכי חשוב של המשחק", אמר לאחר התבוסה, מאמן אנגליה, פאביו קאפלו.

"עשינו קצת טעויות, אבל השופט עשה טעות ענקית". על היריבה שלו אמר האיטלקי: "גרמניה שיחקה מצויין. דברים קטנים קובעים את התוצאה הסופית של משחקים כאלה. שיחקנו טוב עד ה-2:1, אבל אחרי השער השלישי פשוט התאכזבנו. אני פשוט לא מבין. יש לנו את הטכנולוגיה לעזור לשופט, ואנחנו נותרים פה לדבר על זה: שער או לא שער. אני פשוט לא מבין למה". קאפלו דיבר גם על עתידו האישי: "אני בהחלט לא מתכוון להתפטר. אנחנו חייבים לחכות עד שנגיע ללונדון ואז נראה מה יהיה. יש לי זמן להחליט ואני אדבר עם יו"ר ההתאחדות בנושא".

קפטן נבחרת אנגליה, סטיבן ג'רארד היה מאוכזב מאוד בסיום, ובדיוק כמו שאר חבריו לנבחרת, תלה חלק מהאשמה בשער שנפסל: "היו החלטות קריטיות במשחק הזה, ובמצב של 2:1 פסלו לנו שער. בדיוק התחלנו להכאיב להם, ועדיין היינו במשחק. לשער שנפסל היה אפקט, אבל אנחנו לא יכולים להשתמש בזה כתירוץ. אחרי הכל, הובסנו 4:1". ג'רארד המשיך ואמר: "זה היה יכול להיות שער גדול עבורנו, אבל זה הכל 'אולי' ו-'היה יכול להיות'. גרמניה היא נבחרת נהדרת והגיע לה לנצח".

הקפטן האנגלי אף הסתכל פנימה, אל הנבחרת שלו, ואמר: "אנחנו הולכים עכשיו וצריכים לחשוב מה לא עבד, מה השתבש, ולמה לא התקדמנו יותר רחוק בטורניר. כקבוצה, עשינו לא מעט טעויות היום, ונוצחנו על ידי נבחרת טובה יותר. הם היו חדים יותר מול השער, ועשו פחות טעויות מאיתנו, ונענשנו על כך היום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully