וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ווטל ניצח במירוץ ולנסיה

הנהג הגרמני שזינק מהפול פוזישן, רשם את ניצחונו השני העונה. המילטון הגיע שני ומוליך את דירוג הנהגים. באטון סיים שלישי

אחרי שני מירוצים בשליטתו של הבריטי לואיס המילטון, קבוצת רד בול חוזרת למרכז הבמה. סבסטיאן ווטל, שקבע את הזמן המהיר ביותר במקצה הדירוג וזינק מהפול פוזישן, שמר על מיקומו לאורך המירוץ בפעם הראשונה העונה, וזכה היום (ראשון) בגרנד פרי האירופי בוולנסיה.

זו הייתה הפעם הרביעית העונה שהצמד של רד בול, ווטל ומארק וובר, אייש את השורה הראשונה, כשבמקרה הזה הצליח הגרמני לעשות את העבודה ולזכות בבכורה וב-25 הנקודות שהקפיצו אותו למקום השלישי בדירוג הנהגים. אל המקום השני הגיע המילטון, מוליך הדירוג האישי, שהוסיף למאזנו 18 נקודות ועומד כעת על 127. אלוף העולם ג'נסון באטון, עמיתו של המילטון בקבוצת מקלארן, השלים את הפודיום כשהגיע למקום השלישי ועומד כעת על 121 נקודות במקום השני הכללי.

בעוד ווטל חגג, חברו וובר שוב עבר מירוץ מחריד. האוסטרלי זינק מהמקום השני, אך שמונה הקפות בתוך התחרות נאלץ לעצור ולהיכנס לטיפול בפיט. בהקפה העשירית, כשהוא כבר במקום התשיעי, רצה וובר לעקוף את הייקי קובליינן, אבל סיים את הניסיון בהתנגשות בקיר הבטיחות וסיים את המירוץ. אמנם ללא פגע, אך עם אכזבה גדולה.

עוד מאוכזבים היו נהגי פרארי. פרננדו אלונסו, הגיבור המקומי של הקהל הספרדי, הגיע רק תשיעי ועמיתו פליפה מאסה סיים במקום ה-14. מיכאל שומאכר, בעונת הקאמבק שלו עם מכונית המרצדס, זינק מהמקום ה-15 וירד בסיום מקום אחד אל ה-16. מי שצברו נקודות הם רובנס באריקלו שסיים רביעי, רוברט קוביצה במקום החמישי, אדריאן סוטיל שהגיע למקום השישי והרוקי של סאובר, קאמוי קוביאשי הפתיע במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully