וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: באנינג, מדוניאנין וניבאלדו חתמו

27.6.2010 / 20:35

הקשר האחורי הקמרוני, הקשר השמאלי מבוסניה והבלם הברזילאי מצטרפים לקבוצתו של מזרחי וייצאו למחנה האימונים

מכבי תל אביב השלימה הערב (ראשון) את התחמתם של שלושה זרים חדשים, בדמות הקשרים אלברט באנינג והאריס מדוניאנין, והבלם הברזילאי ניבאלדו, שיעבור באופן רשמי לשורות הצהובים ב-1 ביולי, בשורותיהם ישחק בשנתיים הקרובות.

באנינג הקמרוני סיים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ואף הספיק לערוך הבוקר (ראשון) שני אימונים ראשונים במדי מכבי תל אביב. בהמשך היום, לאחר שנפגש אם ראשי הקבוצה, חתם באנינג על חוזה לעונה אחת, והוא ימריא עם הקבוצה בבוקר יום שלישי הקרוב למחנה האימון במירלו, הולנד. באנינג, שחקן פריס סן ז'רמן הצרפתית, הושאל בעונה האחרונה לשטרסבורג ורשם במהלך הקריירה שלו שתי הופעות בנבחרת קמרון. בצוות המקצועי היו התלבטויות לגביו, אולם בסופו של דבר החליט המנג'ר אבי נמני, בצוותא עם המאמן יוסי מזרחי, להחתים את הקשר, שצפוי להיות העוגן המרכזי בקישור האחורי של הצהובים העונה.

גם הקשר הבוסני האריס מדוניאנין חתם הערב בשורות הקבוצה. המשא ומתן בין ראשי מכבי לבין ויאדוליד הספרדית, שמחזיקה בכרטיסו של הקשר, הסתיים בהצלחה כבר בסוף השבוע שעבר ומכבי תשלם עבורו סכום שנאמד בכמיליון ו-200 אלף יורו. מדוניאנין עצמו סגר את תנאיו בקרית שלום כבר בביקור ההתרשמות שלו בישראל לפני כשבועיים וגם הוא ימריא עם הקבוצה למחנה האימון בהולנד. מדוניאנין חתם ל-4 שנים בשורות הצהובים, בכפוף להסכם של התל אביבים עם ויאדוליד.

בקרית שלום ממתינים להתפתחויות גם בגזרת הבלם אבי סטרול, שקרוב מאוד לסגור את תנאיו במועדון. סטרול עצמו הביע בפני הצהובים את רצונו לשוב למכבי ואף הגמיש במעט את דרישותיו הכספיות, זאת לאחר שגם מכבי מצידה שדרגה את הצעתה הכספית. נכון לעכשיו מנסים ראשי מכבי להוריד מהמחיר אותו יצטרכו לשלם ללוקרן הבלגית שמחזיקה בכרטיסו של סטרול כשהבלם עצמו מנסה לסייע בכך ומדבר אף הוא עם ראשי הקבוצה הבלגית.

במכבי קיימת אופטימיות שגם סטרול יגיע למחנה האימון בהולנד ובכך למעשה יושלם מסע הרכש המאסיבי בשלב זה. אם סטרול אכן יגיע הרי שהצוות המקצועי ייהנה כמעט מסגל מלא במחנה האימון בהולנד, דבר שיעזור מאוד לחבר את הקבוצה מבחינה חברתית ומקצועית לקראת משחקי המוקדמות בליגה האירופית ופתיחת העונה כאן בישראל.

אוהדי הקבוצה לא נשארו אדישים למסע הרכש של הצהובים ונכון להיום נרכשו יותר מ-3,000 מנויים לקראת העונה הקרובה. ההערכות הראשוניות במכבי דיברו על מכירת כ-7,500 מנויים אולם גורמים במועדון כבר מאמינים כי ניתן יהיה לעבור את הרף שהוצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully