וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אני לא פוחד ואוהב את האתגר"

המאמן החדש של מילאן מתמסר למשימה: "נמצא עם רונאלדיניו רוח חדשה, פאטו צריך להתבגר", וחושף את המודלים שלו לחיקוי

לפני יומיים הכריזה מילאן קבל עם ועדה על מינויו הרשמי של מסימיליאנו אלגרי לתפקיד מאמן הקבוצה בשנתיים הקרובות. אלגרי יחליף בתפקיד את לאונרדו הברזילאי, אחרי שנה אחת בלבד בתפקיד, שכבר עזב לפני כחודש וחצי. אלגרי כבר סיכם את תנאיו לפני כחודש, אלא שמה שמנע ממנו לחתום באופן רשמי על החוזה ולרוסונרי לצאת בהצהרה לגבי המעבר היו מספר עניינים שהוא היה צריך להסדיר בקליארי.

"אני לא פוחד", אמר אלגרי. "אתה יודע כמה מהקולגות שלי היו מוכנים להתחלף עימי ברגע זה? אני אוהב את האתגר הזה". אלגרי מוכר הרבה בזכות הכדורגל הנוצץ שהביא לקליארי, וככה הוא מכוון לעשות עם הכוכבים הברזילאיים שיש לו בסן סירו, רונאלדיניו ופאטו. "אנחנו צריכים להתחיל מחדש עם הרבה מוטיבציה והתלהבות. רונאלדיניו הוא שחקן פנטסטי והמועדון לא ימכור אותו. ביחד נמצא רוח חדשה ורעננה למועדון. הוא יכול לשחק בכל מקום עם האיכויות שיש לו. מאחורי החלוצים או בצד", אמר אלגרי לגבי רונאלדיניו והוסיף לגבי פאטו: "אני מקווה שהוא יתבגר בשנה הזו".

מי שלא עתיד להישאר בקבוצה הוא החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלאר, השוהה כרגע עם נבחרתו בדרום אפריקה. מילאן עושה ככל שביכולתו למכור את החלוץ לכל המרבה במחיר. "להונטלאר יש איכויות דומות לפיפו אינזאגי ומרקו בוריילו", יישר קו אלגרי עם החלטת הנהלת מילאן, "אפילו אם הוא שחקן טוב. עוד נראה".

לבסוף חשף אלגרי מיהם המודלים שלו לחיקויים: "נקודות הייחוס שלי הן אריגו סאקי ופאביו קאפלו. הראשון היה מהפכן בתחום, השני הוא איש יציב ומוצק. כדורגל הוא גם הגנה, אסור לשכוח זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully