וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המסרונים של רונאלדו וראמוס

שחקני פורטוגל וספרד וחברים טובים מריאל החליפו הודעות טקסט עוקצניות מעט: "אל תשלה את עצמך", כתבו האחד לשני

המתח לקראת משחק שמינית הגמר המרתק בין ספרד ופורטוגל, שייערך ביום שלישי בקייפטאון, נבנה לאיטו וכנראה שיגיע בקרוב לנקודת רתיחה. בימים האחרונים התברר כי כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל, החליף עם חברו לקבוצת ריאל מדריד ומגן נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס, הודעות טקסט חבריות, עם זאת עוקצניות מעט.

רונאלדו החל במלחמה פסיכולוגית זעירה, כששלח לחברו מסרון בו כתב: "אל תשלו את עצמכם", כאשר התכוון ללא אחרת מאשר נבחרת ספרד. ראמוס עצמו מיהר לשלוח לו הודעת טקטס בחזרה, בה נכתב אותו הדבר: "אל תשלה את עצמך".

ראמוס נמצא בקשר מצוין עם רונאלדו ואף עם שחקן נבחרת אחר של פורטוגל, פפה, אלא שהוא, באופן טבעי כמובן, לא יזכור זאת במשחק בין שתי הנבחרות. "אחרי המשחק נדבר, אבל אין לי שום סנטימנטים אליהם ואני רוצה להדיח את פורטוגל מהמשך המשחקים. אני מצטער עבור רונאלדו ופפה, אבל אני אפגוש אותם במדריד, עם גביע העולם בידינו".

נראה כי גם המאמנים מתחילים להיכנס לכוננות ספיגה, כאשר מאמן פורטוגל, קרלוס קירוש, הודיע שיסגור את אימון הנבחרת, לראשונה מאז הגיעה לדרום אפריקה. גם בספרד מתייחסים למשחק כאל סוג של גמר גביע, כששומרים על דממת אלחוט בקרב חברי הנבחרת, ומנסים לנתק מגע עם ה'אויב' ולא להיכנס עימו למלחמות דיבורים מיותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully