וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארז: "זה הרגע שתמיד חלמתי עליו"

חלוץ אורוגוואי התרגש אחרי הצמד שהעלה את נבחרתו לרבע הגמר. טבארז: "שלושה מיליון אנשים חיכו לזה הרבה זמן"

צמד של לואיס סוארז העניק היום (שבת) לאורוגוואי ניצחון 1:2 על דרום קוריאה ומקום ברבע גמר המונדיאל. חלוץ אייאקס כבש את הראשון בדקה השמינית, הקוריאנים הישוו בדקה ה-68, אולם בדקה ה-80 הוא שלח כדור יפהפה מקצה רחבת ה-16, שהסתובב, פגע בקורה ונעצר רק ברשת של השוער ג'ונג סונג-ריונג.

"אני צעיר וזה הרגע שתמיד חלמתי עליו, רגע שלא יחזור על עצמו", אמר סוארז, שממשיך עונה חלומית מבחינה אישית, במסגרתה כבש 35 שערים במדי הקבוצה מאמסטרדם, "ככדורגלן אתה תמיד רוצה שהכל יעבוד לך ואתה יותר רוצה שזה יקרה כשאתה משחק במונדיאל".

"האמת היא שאפילו לא הבנתי שהכדור נכנס", המשיך סוארז, "אני מדמיין לעצמי איך חוגגים עכשיו באורוגוואי. האמת היא שזה מגיע להם, לכל האנשים שתמיד היו מאחורינו, שלא לדבר על המשפחות שלנו".

עבור הסלסטה הייתה זו עליה ראשונה לרבע הגמר מאז מונדיאל 1970 והמאמן אוסקר טבארז אמר: "יש שלושה מיליון אנשים באורגוואי שחיכו לזה הרבה זמן. אני חושב שהראנו היום משמעת גבוהה, בגרות ורמה ולמזלנו סוארז כבש שער את השער הנפלא הזה. זה היה משחק קשה מאוד, וזה אומר הרבה על הניצחון שלנו. אני מאוד שמח עבור האוהדים, ועכשיו נצטרך להתכונן לקראת העתיד, ולראות נגד מי נשחק- ארצות הברית או גאנה".

על היריבה שלהם, דרום קוריאה, שהציבה בפני אורגוואי אתגר לא פשוט, אמר המאמן: "אני חושב שדרום קוריאה שיחקה מצוין. אולי לנו היה יותר מזל. הם הפתיעו אותנו עם הגישה שלהם למשחק והם התישו אותנו. זה מוכיח שהכדורגל ברחבי העולם משתפר, ושדרום קוריאה תמיד משתפרת. הם אולי הנבחרת הטובה ביותר באסיה כיום".

"השחקנים שלי עשו את המיטב"

הדרום קוריאנים דווקא הציגו יכולת טובה לאורך מרבית דקות המשחק ובחלקים נרחבים מהמחצית השנייה גם שלטו במגרש, אבל למרות זאת סיימו את דרכם במונדיאל. המאמן, הו ג'ונג-מו, אמר: "מאוד רצינו לעלות לרבע הגמר והשחקנים עשו הכל כדי שזה יקרה, אבל לא הצלחנו. השחקנים שלנו לא ויתרו בשום שלב ולא משנה מה היה המצב. שיחקנו טוב היום, היו לנו הרבה הזדמנויות ואני חושב שלאורוגוואי היה הרבה מזל היום".

המאמן הקוריאני המשיך ואמר: "זו כמובן לא התוצאה אותה רצינו, אבל השחקנים שלי עשו את המיטב, וצריך לברך אותם על כך. יצרנו הרבה הזדמנויות, אבל לא הצלחנו להפוך אותם לשערים. זו היתה הטעות הגדולה ביותר שלנו ושלימנו עליה ביוקר. נתנו את כל מה שהיה לנו על הדשא ושיחקנו עם הרבה נחישות, אבל זה לא הספיק".

ג'ונג-מו סיים ואמר: "לא היה הרבה שיכולנו לשפר, אולי היה חסרה לנו קצת אינטיליגנציה, אבל השחקנים שלי הראו שהם קוריאנים אמיתיים. דרום קוריאה הראתה שהיא השתפרה מאוד, אבל עדיין יש דברים שאנחנו צריכים לשפר ברמה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully