וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - מקסיקו: זכרונות מגרמניה

ארבע שנים אחרי הניצחון של האלביסלסטה, השתיים נפגשות שוב בשמינית הגמר (א', 21:30, 2 ו-5HD). מראדונה עוקץ

כמה שדייגו מראדונה רוצה לשחזר את ההצלחה מ-1986 והזכייה בגביע העולמי, וכמה אירוני שהדרך לזכייה ב-2010 ממשיכה בתחנה שעושה למאמן זיכרון מתוק עם משחק שמינית הגמר נגד מקסיקו (ראשון, 21:30, ערוץ 2 ו-5HD). אחרי שלב הבתים המושלם שעבר עליה (בין שתי הנבחרות היחידות יחד עם הולנד שסיימה עם תשע נקודות), המאני טיים מבחינתה מתחיל מול המקסיקנים, שהשתחלו ברגע האחרון ל-16 האחרונות.

המסע של ארגנטינה בטורניר התחיל עם ניצחון דחוק 0:1 על ניגריה, כשההמשך היה בטוח יותר עם 1:4 על דרום קוריאה ושלושער של גונזאלו היגואין, ו-0:2 על יוון, שהבטיח עבור מראדונה את המקום הראשון בבית. בדיוק לפני ארבע שנים פגשה ארגנטינה את מקסיקו באותו שלב, שמינית הגמר, בגרמניה, וניצחה 1:2 בהארכה אחרי משחק גדול של מקסי רודריגז. אלא שבהמשך חיכתה לאלביסלסטה גרמניה ברבע הגמר, שניצחה בפנדלים והשאירה את ארגנטינה מחוץ לתחרות. לארגנטינה יש סיכוי לא רע לפגוש את אותה גרמניה ברבע הגמר, אבל קודם כל מקסיקו תמתין בפינה כדי לנקום על אותו הפסד.

במסיבת העיתונאים שלפני המשחק, ביקש מראדונה מהיריבה להתייחס ברצינות לנבחרת שלו: "הם צריכים לכבד יותר את ההיסטוריה שלנו. לארגנטינה יש את המשאבים להמשיך הלאה. כל החיים שלי אגרתי ניסיון שכעת אני נותן לשחקנים שלי עם כל הנשמה והלב. יש למקסיקו כמה שחקנים שמדאיגים אותנו".

מבחינת הסגל, יחזרו היגואין וקרלוס טבז להרכב אחרי שזכו למנוחה נגד יוון, כשהמשמעות היא שדייגו מיליטו וסרחיו אגוארו יחזרו לספסל. גבריאל היינצה וחונאס גוטיירז אמורים גם הם לחזור להרכב, אבל מראדונה ימשיך להיות חסר את וולטר סמואל, שלא החלים מהפציעה שספג בניצחון על דרום קוריאה.

ארגנטינה, הרכב משוער: סרחיו רומרו, חונאס גוטיירז, מרטין דמיקליס, ניקולאס בורדיסו, גבריאל היינצה, חאבייר מסצ'ראנו, אנחל די מריה, חואן ורון, לאונל מסי, גונזאלו היגואין, קרלוס טבז.

אפריין חוארז חוזר אחרי הרחקה

במקסיקו מתכוננים לאתגר הראשון שמצפה להם אחרי שלב הבתים הבינוני שהעלה אותם לשלב הבא על חשבון צרפת ודרום אפריקה. הנבחרת פתחה את הטורניר עם 1:1 נגד המארחת, המשיכה עם הניצחון המפתיע על הטריקולור ולמרות הפסד 1:0 לאורוגוואי במשחק הנעילה, זה הספיק בשביל המקום השני בבית.

מקסיקו תיהנה מחזרתו של אפריין חוארז המורחק, שאמור גם לפתוח בהרכב. השחקנים של חאבייר אגירה מודעים לכך שההיסטוריה לא ממש נמצאת לצידם, שכן מאז 2005 אל טרי הפסידה בכל שלושת המפגשים מול ארגנטינה. המפגש האחרון, אגב, היה לפני שנתיים, כשאז ארגנטינה ניצחה 1:4 בסן דייגו. הניצחון האחרון של המקסיקנים (0:1) היה ב-2004.

מאמן מקסיקו חאבייר אגירה הגיע למסיבת עיתונאים חמוש בכובע שכיסה את פניו והתייחס לפרשנים שטוענים שאין למקסיקו סיכוי. "אין לי שום מסר לאנשים שלא אוהבים אותי", אמר אגירה, "אני חושב שמה שכתבו לאחרונה במקסיקו לא מוצדק. אנחנו עובדים כדי לשנות את ההיסטוריה. אנחנו לא הפייבוריטים של אף אחד. איש לא מוכן להמר עלינו ופרשנים אומרים שאנחנו גמורים". הרגע היחיד בו חייך אגירה היה בו נשאל על המאמן שיעמוד על הקווים מולו. "הוא חבר נהדר", החמיא אגירה, "אתן לו חיבוק גדול ואברך אותו על מה שעשה עד עכשיו במונדיאל".

"בלי שום ספק, ארגנטינה היא לא הנבחרת הכי טובה", אמר בביטחון רפא מארקז לקראת ההתמודדות. "יש להם התקפה טובה, אבל החולשה שלהם מגיעה באגפים. אנחנו חייבים לתכנן את המשחק כמו שצריך כך שנשחק הכי טוב". על היריבות מול מסי, אמר: "אנחנו יודעים שזה יהיה קשה לחלץ ממנו את הכדור, הוא מהיר מאוד ויכול לשנות כיוון בכל רגע נתון. לארגנטינה יש היום את השחקן הכי טוב בעולם".

מקסיקו, הרכב משוער: אוסקר פרז, אפריין חוארז, רפא מארקז, פרנסיסקו רודריגז, קרלוס סלסידו, חרארדו טוראדו, אנדרס גוארדאדו, ריקרדו אוסוריו, ג'ובאני דוס סנטוס, גיז'רמו פרנקו, חאבייר הרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully