וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה אומנותית: גלושקוב שוב אלופת ישראל

צברה 91.834 נקודות בתרגיל הסולו והקדימה את סשה קונין ואינה יופה בתחרות המתקיימת במרכז ציפורי ביער ירושלים

אנסטסיה גלושקוב מהפועל יובלים ירושלים הוכתרה בסוף השבוע כאלופת ישראל בתרגיל סולו טכני, לאחר שצברה 91.834 נקודות והקדימה בהפרש ניכר את חברתה לאגודה וצעירת המשתתפות, סשה קונין, שזכתה ב-82.667 נק'. שלישית סיימה אינה יופה, בת זוגה של גלושקוב לדואט, שהסתפקה ב-81.166 נק'. גלושקוב ויופה תצאנה בעוד כשבועיים לאליפות שוויץ הפתוחה, לתחרות הכנה אחרונה לפני אליפות אירופה לבוגרות שתיערך בהונגריה. גם לקונין היתה זו תחרות מבחן אחרונה מוצלחת לקראת אליפות אירופה לנערות שתתקיים בעוד כשבועיים בפינלנד.

לשחייניות הקדטיות היתה זו תחרות המבחן האחרונה לפני השתתפותן בגביע קומן שתיערך בחודש אוגוסט ביוון. טלי רמניק מהפועל אשדוד, שפיגרה במעט אחרי תרגילי החובה, הציגה בתרגיל הסולו יכולת גבוהה וקטפה את תואר אלופת ישראל לקדטיות אחרי שצברה בסיכום הכולל 73.252 נק'. במקומות השני והשלישי סיימו שחייניות הפועל פ.מ. יבנה. ענת ליסמן הצליחה לדחוק את חברתה לאגודה קרין קוניקוב למקום השלישי, למרות שקוניקוב הובילה בתום תרגילי החובה.

בצעירות היו בנות הפועל פ.מ. יבנה על הגובה, אחרי שכבשו את שני המקומות הראשונים. לאה בובליל זכתה בזהב עם 65.005 נק', וגם כאן הצליחה המנצחת לבצע מהפך אחרי שיריבתה-חברתה גל ליטמן דורגה ראשונה לאחר תרגילי החובה, אך בשקלול הנקודות היא הגיעה בתרגיל הסולו רק למקום השני עם 64.790 נק', הרבה לפני נטע קוק מהפועל גדרות-עשרת שצברה 60.589 נק'.

בתרגיל המשולב ניצחה הפועל יובלים ירושלים עם 83.000 נק', למרות שחסרה את בכירת השחייניות, אתי לוי, אשר לא חשה בטוב. בקדטיות ניצחה הפועל פ.מ. יבנה עם 75.500 נק' והקדימה את הפועל אשדוד, שהסתפקה בסגנות גם בגיל הנערות. סדר זה נשמר גם בגיל הצעירות. האליפות נערכת ב"מרכז ציפורי" ביער ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully