וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תירייז: "הכדורגל הצרפתי הוא קורבן השבטים שבתוכו"

נשיא מנהלת הליגה דורש רפורמה בהתאחדות וטוען: "היה צריך להיפרד מדומנק ב-2008". טאפי: "מגיע לשחקנים בעיטה בישבן"

בצרפת טרם נרגעו מההופעה המבזה של נבחרתם במונדיאל בדרום אפריקה וממשיכים לחפש אשמים. נשיא מנהלת הליגה, פרדריק תירייז, המשמש גם כסגנן נשיא ההתאחדות החליט לשים את כל הקלפים על השולחן והצביע על הבעיות האמיתיות של הכדורגל הצרפתי.

"הכדורגל הצרפתי הוא קורבן של השבטים שבתוכו, כולל שחקנים, מאמנים ושופטים", קבע תירייז, שניסה ללא הצלחה למנות את דידייה דשאן למאמן הנבחרת לאחר הכישלון ביורו 2008. "הכל מתחיל מלמעלה, מההתאחדות. זה משפיע על ההחלטות שנלקחות ולכן צריך לעבור לבחירות ישירות, לפיהן נשיא ההתאחדות ייבחר על ידי המועדונים. אני לוקח אחריות גם על עצמי ואם הוועדה האחראית תחליט להתפטר, אהיה הראשון ללכת".

תירייז, המציג עצמו כאלטרנטיבה לנשיא ההתאחדות המושמץ ז'אן פייר אסקלט, זוכה לתמיכת קבוצות הליגה והתבטאויותיו האחרונות רק מקדמות אותו לעבר התפקיד הנחשק. "את הכישלון אפשר לחלק לשלוש טעויות קריטיות", אמר. "המשך עבודתו של דומנק אחרי יורו 2008, ההודעה המוקדמת על פרידה ממנו כבר בינואר והעובדה שלא לקחו בחשבון את המלצות כוכבי 1998. תאונת השרשרת הזו הסתיימה באסון, ומה שעשו השחקנים הוא פשוט בלתי נסלח".

גם נשיא מארסיי לשעבר, ברנאר טאפי, לא חסך ביקורות מהשחקנים. "השביתה שלהם הייתה הדבר הגרוע מכל", טען טאפי. "שביתה עושים אנשים בעלי שכר נמוך כדי להביא לשיפור תנאיהם , אבל כאן היו בחורים שמשתכרים כשני מיליון יורו בשנה והתנהגו כמו ילדים מפונקים. הם ראויים לבעיטה הגונה בישבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully