וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה מצאו עונש למאמן: קיצוץ בשכר

בהתאחדות כועסים על המערך של אנטיץ', והיו"ר ירה: "הכישלון גרם לנזק כלכלי, נקצץ בשכר שלו. רק ההעפלה ליורו תכפר"

בזמן שבאיטליה ובצרפת החליטו להחליף מאמנים עוד לפני המונדיאל, בסרביה מנסים להתרגל ליום שאחרי ההדחה בשלב הבתים של המונדיאל וכצעד ראשון החליטה ההתאחדות הסרבית לקצץ בשכרו של רדומיר אנטיץ' כעונש. נשיא ההתאחדות, טומיסלב קרדזיץ', ביקר בחריפות את המאמן שלו בתקשורת, ולא ברור אם אחרי הדברים הבאים השניים עוד יוכלו להמשיך לעבוד יחד.

אחת הביקורות התייחסה למערך שאיתו עלה אנטיץ' בהפסד 2:1 לאוסטרליה השבוע. "השאיפה שלנו הייתה להגיע לרבע הגמר, בעוד הכישלון לעשות את זה גרם לנזק כלכלי גדול וזה אומר שנצטרך לקצץ עלויות בכל הרמות", הבהיר קרדזיץ'. "זה כולל את המאמן אנטיץ', שהבחירה שלו של ההרכב נגד אוסטרליה כששיחקנו עם חלוץ אחד בזמן שהיינו חייבים לנצח, תיבחן".

קרזדיץ' הדגיש כי בשלב הזה אנטיץ' ימשיך בתפקיד: "אין זה אומר שאנחנו נפרדים, אבל אנחנו חייבים לבצע קיצוץ מכיוון שהחוזה המשודרג שלו התבסס על ההנחה שאנחנו משיגים יותר בגביע העולמי ומרוויחים תוספת של חמישה מיליון דולר". החוזה של אנטיץ' בנבחרת יסתיים אחרי יורו 2012 וקרזדיץ' הבהיר שכרגע העפלה לטורניר נמצאת בראש סדר העדיפויות: "הגעה לאליפות אירופה היא הדרך היחידה לכפר על הפצעים של הגביע העולמי".

על סיכום הדרך במונדיאל, הוסיף היושב ראש: "הקמפיין שלנו בגביע העולמי לא היה לגמרי נורא מכיוון שניצחנו את אלופת העולם גרמניה, אבל אנחנו חייבים להיות הוגנים מבחינת עצמנו ולהגיד שנכשלנו בעמידה מול הציפיות שהיו לנו". כזכור, סרביה סיימה אחרונה בבית שלה עם מאזן של ניצחון ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully