וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "זו טרגדיה לכדורגל האיטלקי"

האזורי חזרו הביתה. מרצ'לו ליפי ספג קריאות בגנותו כשאוהדים צעקו לו להתבייש, הוא אמר: "סיימתי עם התגובות"

לחברי נבחרת איטליה ציפתה קבלת פנים מעניינת בשובה מדרום אפריקה אל המציאות המבקרת אחרי הכישלון במונדיאל וההדחה המפתיעה כבר בשלב הבתים של אלופת העולם לשעבר. כ-20 אוהדים דאגו להביע את זעמם בפני השחקנים ובפני מרצ'לו ליפי, שניסה בסך הכל להעביר את הדרך הביתה במהירות.

אותם אוהדים הקיפו את הרכב שמתין לליפי וצעקו לו. המשטרה והרשויות היו במקום כדי להגן עליו, כשגם העיתונאים ניסו לחלץ מהמאמן כמה משפטים. "תתבייש לך, איזו חרפה, אתה צריך להתבייש!", צעקו אותם אוהדים שנופפו לו עם העיתונים שדיווחו על הכישלון. ליפי הסכים להגיד כמה מילים, אבל זה היה רחוק ממה שציפו לשמוע ממנו. "סיימתי עם התגובות שלי", אמר. "הטיסה הייתה טובה".

אוהד אחר דווקא הביע תמיכה בליפי וצעק לו: "אתה עדיין נהדר". פאביו קוואליירלה היה תקשורתי יותר מהמאמן שלו ואמר: "הייתי מעדיף להעפיל על חשבון זה ששיחקתי טוב. כולנו לוקחים אחריות על מה שקרה. אין עוד מה להוסיף, ניסינו". על עתידו בנאפולי הסכים רק לומר: "אני יוצא עכשיו לחופשה".

הקשר ריקרדו מונטוליבו סיכם את ההרגשה של האזורי מההדחה: "כולנו עצובים על מה שקרה והרוסים מזה". אנטוניו די נטאלה התנצל בשם כולם: "כולנו מצטערים". ג'מפאולו פאציני מקווה שהעתיד תחת צ'זארה פראנדלי יהיה ורוד יותר: "כולנו כואבים את מה שקרה. פראנדלי? אני מכיר אותו היטב".

גם לדניאלה דה רוסי לא היה חשק לדבר יותר מדי והוא הסביר את הסיבה לכך: "אני עייף". סלבטורה בוקטי, שלא שיחק בטורניר, אמר: "אנחנו הראשונים להיות עצובים ממה שקרה". סימונה פפה הוסיף: "זו טרגדיה לכדורגל האיטלקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully