וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערבבו את באטיסטוטה וקרספו, מה קיבלתם?

מראדונה ממשיך להלחיץ את שחקניו, כשטען שהיגואין הוא שילוב של שני הארגנטינאים. מיליטו מסביר למה לא הלך לו עד עכשיו

השוואות הן תמיד דבר מעניין, וכשזה בא מפי מאמנים פעילים זה הופך את זה לעוד יותר מעניין. דייגו מראדונה, שעדיין לא נרגע מההעפלה של ארגנטינה לשמינית הגמר, ממשיך להחמיא לבחורים שלו, והפעם הוא מגביר את הלחץ אצל גונזאלו היגואין, שכבש עד עכשיו שלושה שערים בטורניר ובקצב הזה הוא עשוי לסיים גם כמלך השערים. אז למי הוא דומה? לטענת מראדונה, לגבריאל באטיסטוטה והרנן קרספו.

רק באוקטובר האחרון ערך היגואין את הבכורה באלביסלסטה, אבל בהופעת הבכורה שלו נגד פרו הוא כבש ועזר לנבחרת להעפיל למונדיאל. "להיגואין יש איכויות של באטי וקרספו. צפוי לו עתיד מזהיר והוא חי את הרגעים הכי טובים שלו, קראתי לו בזמן הנכון".

ובינתיים בנבחרת מצפים להתעוררות מצד דייגו מיליטו, שעדיין לא בא לידי ביטוי בשלב הבתים, אבל אולי נגד מקסיקו זה יגיע. "קשה להסביר את זה", הסביר חלוצה של אינטר. "באינטר שיחקתי בהרבה משחקים טוב אבל נגד תוכנית המשחק הטקטית של היוונים היה לי קשה מאוד. אני עובד קשה מאוד בכל יום. אני חי בשלום עם עצמי כי לפעמים דברים הולכים טוב ולפעמים לא, זה המפתח".

על נבחרת איטליה, שהודחה בשלב מוקדם בניגוד לתחזיות, אמר: "זה גביע עולמי של הפתעות. הייתי מאוד מופתע שאיטליה הודחה כבר בסיבוב הראשון. גם צרפת עם כל השחקנים הטובים שלה הפתיעה אותי. האמת שזה טורניר מעט מוזר, אבל הדרום אמריקאיות עושות דרך יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully