וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק השלב הבא מעניין אותם

בעיתוני ספרד שפעו מחמאות אחרי צ'ילה ולפני פורטוגל. בוסקטס: "עכשיו הכל עניין של חיים ומוות". אלונסו בספק להמשך

אחרי שאיטליה וצרפת סיימו את דרכן במונדיאל כבר בשלב הבתים, בספרד ידעו שהמרחק מהדחה הוא לא גדול, ולמרות תצוגת כדורגל לא גדולה נגד צ'ילה, זה הספיק ל-1:2 והעפלה של אלופת אירופה לשמינית הגמר לקראת מפגש מעניין נגד פורטוגל. בעיתונים הספרדים בעיקר שיבחו את הבחורים של ויסנטה דל בוסקה.

'אס' יצא בכותרת 'אלופי הבית' כשגם בטור שנכתב על המשחק זכתה הנבחרת למחמאות על "עבודה מקצועית מאוד". בטור תואר המשחק נגד הצ'יליאנים כ"שיעור חשוב לקראת ההמשך" ו"לא יכולנו לדמיין תסריט טוב יותר", כשגם כותבו יוצא להגנה על איך שהנבחרת נראתה לאחר ספיגת השער והדקות המתות של הספרדים.

ב'מארקה' כבר הסתכלו על היעד הבא, כשהכותרת דיברה על שמינית הגמר: "עכשיו מתכוננים לפורטוגל". בנוסף סיפרו שם על כך שאלופת אירופה התעקשה להקשות על עצמה ולהשיג ניצחון לא מרשים. דל בוסקה מצוטט כאומר ש"הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון נהדר. הניצחון במחצית הראשונה הפר את השלווה של הבית".

ב'אל מונדו דפורטיבו' בחרו ב"ראשונה בסיבוב השני' ככותרת כשאנדרס אינייסטה מצוטט בבולטות כאומר ש"אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות. הייתה לנו מטרה, היינו חייבים לנצח ועשינו את זה". דויד וייה הודה שמדובר היה ב"משחק מוזר" וסרחיו בוסקטס הוסיף: "לא פתחנו טוב כמו שרצינו, אבל היה לנו ביטחון שאנחנו נעלה לשלב הבא. השער של וייה נתן לנו ביטחון. הם לחצו אותנו אבל ידענו שאנחנו מסוגלים להתמודד עם זה ולחצנו. חרגנו מתוכנית המשחק שלנו אבל שיחקנו כמו נבחרת. אם היינו פוגשים את ברזיל, זה היה קשה מאוד, אבל גם פורטוגל היא יריבה קשה מאוד. עכשיו הכל זה עניין של חיים ומוות".

צ'אבי היה היחיד בנבחרת שהרגיע את העניינים ודיבר על כך שאלופת אירופה הייתה רחוקה משיאה. "אנחנו ראשונים בבית והשגנו את זהנגד נבחרת חזקה כמו צ'ילה. נלחמנו המון. נאלצנו להישען על שני מבצעים אישיים כדי שיעניקו לנו את המקום הראשון בבית. לא שיחקנו טוב. עכשיו יש לנו הזדמנות להתקדם נגד פורטוגל. יש לנו דור טוב של שחקנים".

הבשורות הרעות מבחינת הנבחרת הן שצ'אבי אלונסו נמצא בספק למשחק נגד פורטוגל אחרי שנפצע בקרסול נגד צ'ילה. אלונסו, שהוחלף על ידי חאבי מרטינז בדקה ה-73, אמר לאחר המשחק: "הרגשתי טוב אבל התאקל השני פגע בי בקרסול שוב וביקשתי להיות מוחלף כי זה היה כואב. אני מקווה שאין לי שום דבר רציני ושאוכל לשחק נגד פורטוגל". רופא הנבחרת הוסיף: "מהבדיקה הראשונית התברר שהוא נקע את הקרסול בעקבות ההיתקלות החזקה, אבל אנחנו אופטימים בשלב הזה שהוא ישחק בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully