וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "זאת אכזבה ענקית עבורי"

מאמן שוויץ התקשה לעכל את ההדחה לאחר ה-0:0 עם הונדורס, והסביר: "היה על השחקנים לחץ שגדל תוך כדי המשחק"

זה היה בידיים של שוויץ והיא פספסה את זה. שחקניו של אוטמר היצפלד היו זקוקים לניצחון על הונדורס כדי לעלות לשמינית הגמר, אבל סיימו את המשחק ב-0:0 ונפרדו מהמונדיאל. שוויץ פתחה את הטורניר עם 0:1 מפתיע על ספרד והיה נדמה כי היא בדרך הנכונה לעבור שלב, למרות שבתווך נוצחה על ידי צ'ילה, אולם מול הונדורס היא כשלה. על הנייר הונדורס חלשה יותר, אך במגרש התקיים משחק די שווה כוחות. שוויץ שלטה יותר בכדור והגיעה ליותר הזדמנויות, אך הובכה מספר פעמים ולא הייתה רחוקה מהפסד. בסופו של דבר היא לא השיגה ניצחון, ועכשיו היא אורזת מזוודות.

"אנחנו מאוד מאוכזבים, לא רק אני אלא כל השחקנים והמשלחת", אמר בסיום היצפלד, "הייתה לנו הרבה אמביציה, היה על השחקנים לחץ שרק גדל תוך כדי המשחק. הפכנו עצבניים ולא הנענו טוב את הכדור, יצרנו כמה מצבים אבל הם לא היו מצבים ממש טובים. היינו צריכים להבקיע פעמיים. זאת אכזבה ענקית עבורי. למזלנו הונדורס לא ידעה לסיים היטב את ההתקפות המתפרצות שלה. ההגנה שלנו הייתה מצוינת, בסוף קצת היינו חשופים אבל בסך הכל היא הייתה מצוינת".

מנגד, הונדורס הצנועה, שנחשבה לבשר התותחים של בית ז' לפני הטורניר, אמנם הפסידה פעמיים ולא כבשה שער בטורניר, אבל לפחות היא חוזרת הביתה עם טעם טוב ומעט גאווה. הונדורס הציגה נגד שוויץ משחק מלא הקרבה ונחישות, ואם היו לה קצת יותר דיוק, ריכוז ליד השער ומזל, היא הייתה יכולה לנצח.

"השחקנים הבינו היטב את החשיבות של המשחק האחרון בטורניר", אמר מאמן הונדורס ריינאלדו רואדה, "הם ידעו כמה הוא חשוב לעם שלנו. השחקנים הראו אומץ ונתנו את כל מה שיש להם. לא היינו צריכים לחכות עד למשחק האחרון כדי להראות את הכישרון שלנו, היינו צריכים לעשות את זה כבר במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully