וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "הניצחון על צ'ילה יוסיף לביטחון העצמי שלנו"

מאמן ספרד מרוצה מהעלייה לשמינית, ומעתה יתכונן לרונאלדו וחבריו: "פורטוגל יריבה קשה". וייה: "התמודדנו טוב עם הלחץ"

ספרד נשמה לרווחה הערב (שישי) לאחר שנבחרתה ניצחה את צ'ילה 1:2 והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. אלופת אירופה פתחה את המונדיאל בהפסד מפתיע לשוויץ, שסיבך אותה בהמשך. אחרי ניצחון לא מרשים על הונדורס בתוצאה 0:2, שחקניו של המאמן ויסנטה דל בוסקה היו חייבים ניצחון על צ'ילה כדי להעפיל לשלב הנוקאאוט. ספרד הייתה טובה במחצית הראשונה בסיומה הובילה 0:2 משערים של דויד וייה ואנדרס אינייסטה, בתחילת המחצית השנייה ספגה שער, ובהמשך שתי הנבחרות בעיקר הניעו את הכדור עד שריקת הסיום. שוויץ, שנפרדה מהונדורס בתיקו 0:0, נפרדה גם מהמונדיאל, ספרד עלתה מהמקום הראשון בבית ז' וצ'ילה מהמקום השני, כשלשתיהן 6 נקודות. ספרד תפגוש את פורטוגל בשמינית ואילו צ'ילה תתעמת עם ברזיל.

"הדבר הכי חשוב הוא שהשגנו את שלוש הנקודות ועלינו שלב", אמר דל בוסקה בסיום, "הניצחון על צ'ילה יוסיף לביטחון העצמי שלנו". דל בוסקה יתכונן מעתה ליריבה נהבאה שלו פורטוגל, אליה התייחס בקצרה: "לא ניסינו להתחמק מעימות עם ברזיל, פורטוגל היא יריבה קשה מאוד".

"אני מאושר מהניצחון על צ'ילה ומזה שסיימנו ראשונים בבית", אמר בסיום כובש השער הראשון דויד וייה, שמוליך את כובשי ה"לה רוחה" עם שלושה שערים בטורניר. "השער שלי גרם להם להיפתח. חשבתי לעצור את הכדור אבל בסוף החלטתי לבעוט כי ראיתי שהשער ריק. ידענו שאם ננצח לא נודח, הגבנו טוב ללחץ של צ'ילה וניצחנו משחק קשה. התמודדנו טוב עם הלחץ וזה יעזור לנו במשחק הבא".

בייסלה: "זה הפך להיות משחק קשה"

צ'ילה קיוותה לסיים כראש בית ז' ותיקו היה מספיק לה כדי לעשות כן, אולם שחקניו של מרסלו ביילסה נקלעו לפיגור 2:0 ונשארו בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מרקו אסטרדה, והיה נדמה כי ה"לה רוחה" לא תעפיל לשלב הבא. אבל צ'ילה הוכיחה אופי ונחישות, צימקה משער של רודריגו מיאר, והבטיחה את מקומה בשלב הבא בו תפגוש את ברזיל.

"ב-40 הדקות הראשונות היינו מאוזנים, שלטנו והגענו למצבים", אמר ביילסה בסיום, "בסופו של דבר, זה הפך להיות משחק קשה. הרגשנו באופן אינסטינקטיבי שהמטרה העיקרית היא לעבור שלב". בשמינית הגמר הצ'יליאנים יפגשו את ברזיל ויקוו שההיסטוריה לא תחזור על עצמה. במונדיאל 1998 השתיים נפגשו באותו מעמד ואז ברזיל ניצחה 1:4 בדרך לגמר הטורניר. עתה צ'ילה תקווה לתוצאה קצת יותר טובה מבחינתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully