וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הייתה מחווה כושלת"

תיירי הנרי ופטריס אברה התראיינו בצרפת והתייחסו למרד השחקנים והמצב החברתי בנבחרת. עכשיו כולם בונים על בלאן

תיירי הנרי ופטריס אברה, שחקני נבחרת צרפת, הודו היום שהופעתה של נבחרתם במונדיאל הייתה "כשלון על הדשא", אבל התעקשו כי למרות הכל סגל השחקנים נותר מאוחד ומגובש מחוץ למגרש, עד לסיומו של הקמפיין הכושל.

"לא היו ויכוחים ולא היו מריבות", אמר הנרי בראיון לתחנת הטלוויזיה "קאנאל פלוס", הראיון הראשון שלו מאז שצרפת הפסידה לדרום אפריקה במשחקה האחרון. כזכור, נבחרת צרפת סיימה את בית 1 במונדיאל במקום האחרון, כאשר בין המשחק השני לשלישי הורחק ניקולא אנלקה מהסגל והוחזר לצרפת בגלל בעיות משמעת. כל זה גרם לחרם של שחקני הנבחרת באימון המסכם לפני המשחק האחרון נגד המארחת. נשיא צרפת סרקוזי קרא לבדוק לעומק את כל הפרשה בעוד ששרת הספורט הצרפתיה כינתה את מארגני המרד של שחקני הנבחרת "חברי כנופיות לא בוגרים".

"הם חייבים להפסיק לדבר במונחים של חברי כנופיות", אמר היום הנרי והוסיף: "גדלתי בפרברי פריז, אני יודע מה זה חברי כנופיות ואין כאלה בנבחרת. אף אחד לא לחץ על אף אחד. היה כשלון נחרץ על הדשא והסיבה לכך היא שלא שיחקנו טוב, היינו צריכים להתמודד עם האמת ולא לאבד את עצמנו ולהמציא סיפורים". על היכולת האישית שלו במונדיאל אמר הנרי: "הרגשתי מסופסל. אנשים כבר לא מתייחסים אליי כמו שהתייחסו בעבר, וכשאתה מאבד את האמינות, הכל הופך להיות קשה יותר".

פטריס אברה, ששימש כקפטן הנבחרת הצרפתית בשני המשחקים הראשונים במונדיאל, התראיין לתחנת TF1 וסיפר על מרד השחקנים הידוע: "לא היה אפילו שחקן אחד שרצה לרדת מהאוטובוס. זו הייתה מחווה כושלת, הצטערנו על התוצאות שלה אבל לפעמים מצבים מסויימים גורמים לעשות טעויות".

אברה סיפר כי נפגע מהחלטתו של ריימונד דומאנק שלא לאפשר לו להתצל את מעשי השחקנים במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד דרום אפריקה והבטיח כי לורן בלאן, שיחליף את דומאנק בתפקיד "ייגבש סגל שחקנים מאוחד וידאג לתקן את הנזק שנגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully