וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה מלו בספק לשמינית הגמר

קשר ברזיל סובב את קרסולו ולא ברור אם יחלים בזמן. סזאר אחרי ה-0:0 עם פורטוגל: "מוכנים לשלב הבא". סימאו: "רק לא ספרד"

לפני פתיחת המונדיאל, בית ז' קיבל את הכינוי "בית המוות" והמפגש בין ברזיל לפורטוגל עורר הרבה ציפיות. בפועל, ובמיוחד לאור ההפתעות והדרמות בבתים האחרים, בית ז' הסתיים בצורה צפויה כשגם ההתמודדות בין שתי היריבות אכזבה. ברזיל ופורטוגל סיימו ב-0:0, שהספיק לשתיהן לעלות לשמינית הגמר - ברזיל מהמקום הראשון ופורטוגל מהשני. כעת, השתיים מחכות להכרעה בבית ח' הדרמטי כדי לדעת מי יהיו יריבותיהן בשמינית הגמר.

על כר הדשא התפתח משחק מאכזב. ברזיל נראתה כמסתפקת בתיקו. אחרי מחצית ראשונה אגרסיבית שכללה שבעה כרטיסים צהובים, פורטוגל נראתה טוב יותר במחצית השנייה, אך לא הצליחה למצוא את הדרך אל השער.

הקשר פליפה מלו, שהוחלף בדקה ה-44, סובב את קרסולו והוא בספק למשחק שמינית הגמר שייערך ביום שני. "זה הקרסול השמאלי. זה מדאיג כי הוא ספג מכה חזקה", אמר רופא הנבחרת חוזה לואיס רונקו. "כרגע, קשה לו ללכת והבעיה היא זמן ההחלמה. 48 שעות זה זמן קצר להתגבר על פציעה כזו". מנגד, רוביניו, שלא שותף במשחק בגלל כאבים בשריר, טען כי יהיה כשיר למשחק הבא.

"שתי הקבוצות עלו עם רצון עז לנצח ושיחקו בנחישות ולכן ראינו תיקולים חריפים. אני חושב שהנבחרת שלנו ניסתה יותר לשחק כדורגל", הסביר קפטן ברזיל, לוסיו, את המשחק הנוקשה. "ידענו שלא תהיה הנאה גדולה לקהל מכיוון ששתי הנבחרות כבר עלו לשמינית הגמר".

ז'וליו סזאר הוסיף: "פורטוגל הסתגרה ויצאה למתפרצות בעזרת כריסטיאנו רונאלדו וסימאו שהם שחקנים מהירים. הבית היה קשה, אבל אנחנו מחייכים ועכשיו השלב המסובך מתחיל. אני משוכנע שברזיל מוכנה".

קיירוש: "הגישה שלנו הייתה פנטסטית"

מנגד, בפורטוגל היו מאוד מרוצים מהיכולת שהציגה הנבחרת וכמובן מההעפלה לשמינית הגמר. המאמן קרלוס קיירוש היה פיוטי במיוחד: "זה היה משחק קשה. ברזיל פתחה חזק והיינו צריכים ללבוש מדי עבודה, אבל עזבנו את המגרש לבושים בחליפות". המאמן החמיא לשחקניו ואמר: "הגישה שלהם הייתה פנטסטית. אהבתי את צורת המשחק שלהם ואת הלחימה. אנחנו ראויים לעלות לשלב הבא ועכשיו אנחנו צריכים להתכונן לסוג אחר של משחק - בו המנצח לוקח הכל והמפסיד לא לוקח כלום".

סימאו הוסף: "ידענו שברזיל היא חזקה, אבל שיחקנו את המשחק שלנו והיינו מצוינים. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל הכי חשוב שעלינו. אני מעדיף להימנע מספרד, שהיא נבחרת פנטסטית, אבל עלינו להתרכז בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully