וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אי אפשר להיות ממש מאוכזבים בבית כזה"

קפטן חוף השנהב, דידייה דרוגבה, לא התרגש מההדחה של נבחרתו כבר בשלב הבתים. אריקסון: "יש עתיד לנבחרת הזאת"

נראה ששחקני חוף השנהב וגם המאמן שלהם חיים בעולם משלהם, כי במקביל לגל הביקורות על הפילים ועל עוד כמה מהנבחרות האפריקאיות שאכזבו במונדיאל הזה, דידייה דרוגבה וסוון גוראן אריקסון דווקא יצאו ממנו עם חיוך. כל זה אחרי שחוף השנהב סיימה את דרכה במונדיאל, למרות שניצחה את צפון קוריאה 0:3. לזכותה יאמר שהיא הייתה חלק מבית המוות שכלל את ברזיל ופורטוגל, אבל בעיקר לאור העובדה שהשתיים לא שכנעו במיוחד, היו רבים שהאמינו שהפילים יכולים לעשות את זה, מה שלא קרה.

מאמן הנבחרת, סוון גוראן אריקסון, נשמע אופטימי במיוחד בסיום המשחק נגד צפון קוריאה ואמר: "השחקנים צריכים להתגאות בעצמם, והמדינה צריכה להיות גאה בהם. זו נבחרת מצויינת, ואני חושב שיש עתיד למדינה הזאת, ללא ספק, העתיד של המדינה מבחינת הכדורגל נראה נפלא".

דידייה דרוגבה לא כבש נגד הקוריאנים, אבל נשמע גם הוא מעודד: "אם היינו קצת יותר רגועים, אולי היינו יכולים להבקיע יותר שערים. המונדיאל הזה נגמר מבחינתנו, אבל אנחנו יכולים להתגאות ממה שעשינו נגד פורטוגל, נגד ברזיל ומאיך ששיחקנו היום. אנחנו מאוכזבים, אבל אי אפשר להיות יותר מדי מאוכזבים אחרי שמשחקים בבית עם ברזיל ופורטוגל. עבור מדינה כמו חוף השנהב, להיות במונדיאל פעמיים ברציפות זה הישג אדיר. לא היה לנו מזל, אבל אנחנו גם שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully