וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי מונה למאמן מילאן

הרוסונרי, שנפרדו לאחר עונה אחת מלאונרדו, הוציאו הודעה בה פורסם כי מאמן קליארי בעבר ידריך את הקבוצה בשנתיים הבאות

מאמן חדש למילאן. הרוסונרי הודיעו היום (שישי) על מינויו של מסימיליאנו אלגרי למאמן הקבוצה בשנתיים הבאות. אלגרי יחליף בתפקיד את המאמן הברזילאי לאונרדו, שכיהן בתפקיד שנה אחת בלבד והודיע כבר לפני יותר מחודש שיעזוב את הקבוצה מבירת האופנה.

מילאן כבר הייתה במגעים מתקדמים עם מאמנה של קליארי בעונה שעברה, אולם בקבוצה חיכו לצאת בהודעה רשמית עד אשר יסדיר אלגרי את ענייניו בקבוצה מסרדיניה. משעשה זאת, הודיעה היום אחת מקבוצות הפאר של ארץ המגף כי הוא יהיה מאמנה בשנתיים הבאות.

אלגרי, 43, היה בעברו קשר ושיחק ב-13 קבוצות איטלקיות במהלך הקריירה שלו שארכה 19 שנים. ב-2003 פרש מהמשחק, כשעונה לאחר מכן (2004/5) אימן את אגלינזה. לאחר שלוש שנים, ב-2008, הוכרז כמאמן קליארי כשהחליף את דווידה בלארדיני. למרות פתיחה רעה מאוד באותה עונה, קיבל אלגרי את הגיבוי מיו"ר המועדון והמשיך בתפקידו כאשר הוא סיים את 2008/9 במקום התשיעי המכובד. כמעט עונה לאחר מכן, ב-13 לאפריל 2010, הכריזה קליארי בצורה מפתיעה יחסית על שחרורו של המאמן ומינתה אחר במקומו. הוא שוחרר מחוזהו לפני שמונה ימים, זאת כחלק מבקשה של מילאן שרצתה למנותו למאמנה. היום באו הצדדים לעמק השווה ואלגרי, החל מהיום, הוא המאמן החדש של הרוסונרי.

כזכור, אשתקד קיבל, בצורה די מפתיעה, שחקן העבר של המועדון לאונרדו את שרביט האימון לאחר עזיבתו של המאמן המיתולוגי קרלו אנצ'לוטי. לצד תוצאות לא מחמיאות בפתיחת העונה שעברה, הצליח לאונרדו אט-אט לתפוס פיקוד על הקבוצה. אלא שהעונה הסתיימה בהדחה כואבת מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד ובחוסר הצלחה של מילאן לסגור את הפער מהיריבה העירונית, אינטר. לאור זאת, החליט המאמן, ביחד עם הנהלת הקבוצה, על אי המשך דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully