וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון תכריז על מינויו של פרננדו סנטוס למאמנה

יריבת ישראל, שנפרדה לאחר תשע שנים מרהאגל, מצאה יורש פורטוגלי, שינסה להוציאה לדרך חדשה ולהצעידה ליורו 2012

נבחרת נוספת משלל הנבחרות שנפרדה ממאמנה בתום קמפיין המונדיאל שלה היא יוון, כאשר היא קרובה מאוד להודיע על מינויו של פרננדו סנטוס למאמן הבא שלה. בפורטוגל מדווחים כי המאמן הפורטוגלי, שאימן בעבר את פורטו, ספורטינג ליסבון ובנפיקה, יוכרז בקרוב מאוד כמאמן הבא של נבחרת יוון.

כזכור, יוון, יריבתה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012, נפרדה ממאמנה הגרמני אוטו רהאגל בסיומן של תשע שנים (מאז 2001) ולאחר שלא הצליחה לעלות לשלב שמינית הגמר.

סנטוס, 55, מוערך מאוד ביוון לאחר שאימן בהצלחה מספר קבוצות במדינה: א.א.ק. אתונה, פנאתינייקוס ופאוק סלוניקי בעשור החולף. בעונה שעברה הוא הדריך את פאוק וסיים איתה כפיינליסט הפלייאוף של הליגה, מה שהביא את הקבוצה לזכות בכרטיס לליגת האלופות בעונה הקרובה.

המשימה הראשונה של סנטוס תהיה להצעיד את אלופת אירופה מודל 2004 ליורו 2012, כאשר מלבד ישראל מי שעוד הוגרלו לבית הן: קרואטיה, לטביה, גאורגיה ומלטה. סנטוס נכנס לנעליו הגדולות של רהאגל, כאשר לאחר שהוביל את יוון לזכייה ביורו 2004, הפך לסוג של אליל במדינה. עם זאת, הוא יידרש להרכיב כמעט נבחרת שלמה מחדש, לאחר ששחקנים ותיקים רבים כבר כנאה ולא יקבלו זימון לקראת הקמפיין הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully