וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינוגבה שב לישראל

25.6.2010 / 13:42

השוער הניגרי לא התאמן, אך יטוס עם בני יהודה לארמניה. בלילי ינסה להסדיר השחרור מטורקיה. במועדון ממתינים לג'ון קולמה

דלה איינוגבה, שוערה הניגרי של בני יהודה שסיים את דרכו במונדיאל לאחר שנבחרתו הודחה כבר בשלב הראשון, נחת אמש (חמישי) בישראל וכבר הספיק להגיע הבוקר לאימון הקבוצה. איינוגבה לא התאמן היום אולם הוא ייצא עם הקבוצה ביום שלישי למשחק החוץ שלה נגד אוליסס הארמנית במסגרת מוקדמות הסיבוב הראשון בליגה האירופית. גם הבלם איבן גארידו, שינחת בישראל ביום שבת, יטוס עם הקבוצה אך הוא לא ייכלל בסגל למשחק.

החלוץ פיני בלילי, שסיכם לשנתיים בבני יהודה, בכפוף להשגת שחרור מאנטליהספור, ימריא לטורקיה ביום ראשון על מנת להיפגש עם ראשי הקבוצה הטורקית. עד כה, החלוץ לא שוחרר באופן רשמי ומטרת הפגישה תהיה להסדיר את שחרורו על מנת שיוכל לחתום במדי הזהובים. הטורקים עדיין חייבים כסף לבלילי עבור העונה שעברה וייתכן שזו הסיבה להערמת הקשיים מצידם.

בתוך כך, בבני יהודה ממתינים להתפתחויות בנושא קשר מכבי חיפה ג'ון קולמה, שבמידה שישוחרר מהירוקים צפוי להצטרף לקבוצה המתגבשת של המאמן דרור קשטן, כאשר בשכונה כבר אמרו ששכרו של קולמה לא אמור להוות בעיה עבורם.

ראשי המועדון הכתום ינסו לסיים בשבוע הבא את המשא ומתן הכספי עם המגן איציק עזוז, זאת לאחר שפגישה נוספת שנערכה אתמול לא הניבה התקרבות בין הצדדים. נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים, אולם עזוז צפוי לצאת עם הקבוצה לארמניה, ויוכל לשחק בשל העובדה שהיה לו חוזה בקבוצה בעונה שעברה ואופ"א מאשרת למשחקים באירופה רישום חריג של שחקנים שסיימו חוזה וטרם חתמו על אחד חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully