וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה גואן עשוי להתמנות למאמן נבחרת אוסטרליה

מאמן קמרון, שהתפטר לאחר ההדחה המבישה, הוא המועמד הבכיר להחליף את פים ורביק: "עכשיו אחשוב על העתיד שלי"

נבחרת קמרון סיימה אמש (חמישי) את אחד מקמפייני המונדיאלים המבישים ביותר בתולדותיה, כאשר היא סיימה את הבית המוקדם ללא אף נקודה אחרי שלושה הפסדים עם יחס שערים של 5:2.

בסוף המשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים, מול הולנד, שהנחילה הפסד (2:1) גם היא ל'אריות הבלתי ניתנים להכנעה', הכינוי של הנבחרת הקמרונית, שלא ממש תופס כרגע, התפטר המאמן הצרפתי של הנבחרת פול לה גואן. "לא אאשים אף אחד", אמר לה גואן בסיום. "חשבתי שנשיג תוצאה טובה יותר במשחק הזה".

לה גואן סירב להתייחס לשמועות הרוחשות שטוענות כי הוא יחליף את פים ורביק, שעזב את משרתו, כמאמן הנבחרת הבא של אוסטרליה. "סיימתי עכשיו את המשימה שלי בקמרון", הוסיף לה גואן. "עכשיו אני אחשוב על העתיד שלי, ונראה מה יהיה".

לה גואן מונה לפני כשנה, ביולי 2009, למאמן נבחרת קמרון וחתם לתקופה ראשונית בת חמישה חודשים. הוא הצליח לחולל כמעט נס כאשר הביא את הנבחרת למונדיאל. לאחר מכן חתם על הארכת חוזה עד אחרי גביע העולם. קמרון, כמו שאר הנבחרת האפריקאיות, הגיע מלאה תקווה לדרום אפריקה, אך התבדתה. ההפסד הראשון של האריות, 1:0 ליפן, פתח מחול שדים עצום סביב הנבחרת, שפחות או יותר פירק אותה, וכך החל לו בלגאן גדול גם בחדרי ההלבשה וסביב הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully