וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה הקבוצה העשירית בליגת העל?

25.6.2010 / 10:04

עפולה ויקנעם/מגידו מראות סימנים של איחוד, בבקעה יודיעו על ויתור זכות העלייה, ואילו מכבי אשדוד מחכה לנפילה של כולן

בשבוע הבא אמורות קבוצות ליגת העל להגיש לבקרה התקציבית את המסמכים הראשונים של תקציביהם לקראת העונה הבאה. רוב הקבוצות צפויות לבקש ארכה עד ה-15 ביולי, וגם תקבלנה אותה, אך ארכה זאת תדחה שוב את התשובה לשאלה מה יהיה מבנה הליגה בעונה הבאה. בשלב זה במנהלת עדיין לא יודעים האם יהיו 10 או 12 קבוצות בליגה, ומי יהיו הקבוצות שיחתמו את ההרכב בעונה הבאה.

תשע קבוצות כבר בטוחות בעונה הבאה בליגת העל, אך הבעיות מתחילות כשמסתכלים על שתי העולות והפועל עפולה. הקבוצה מהעמק נמצאת בחובות כלכליים כבדים, ולא תוכל ככל הנראה לפתוח את העונה ללא חבל הצלה, שעשוי להגיע דווקא מכיוון העולה הפועל יקנעם/מגידו. ראש עיריית עפולה נפגש עם ראשי העולה החדשה במטרה לאחד את הקבוצות, לאחר שגם יקנעם/מגידו לא תהיה מסוגלת לבדה להעמיד תקציב מינימום. בשלב זה המגעים עוד לא הובילו לאיחוד, אך בסביבות הקבוצות מאמינים כי עד אמצע השבוע הבא תתקבל ההחלטה.

העולה הנוספת לליגת העל, מ.כ הבקעה, צפויה להודיע על ויתור על העלייה. הקבוצה מסוגלת להעמיד תקציב מינימום, אך ראשיה אינם מעוניינים להיות קבוצת תחתית בתקציב קטן, ולכן יעדיפו את ההשארות בלאומית. בינתיים סיכמה הקבוצה עם המאמן חנן הירשוביץ' לעונה הבאה. במידה ואחת העולות תוותר על העלייה, יפנו במנהלת לעירוני נהריה ואחר כך לעירוני רמת גן ויציעו להם להשאר בליגה. החובות הכבדים של נהריה, ואי הוודאות האם תתקיים הקבוצה בכלל בעונה הבאה, שוללים אפשרות של השארות, ואילו ברמת גן מתכננים עונה שקטה בליגה הלאומית.

מי שממתינה להתפתחויות היא מכבי אשדוד מהלאומית. הקבוצה שפספסה את העלייה בסדרת הפלייאוף מול מ.כ הבקעה, העבירה מסמכים למנהלת על כך שתהיה מסוגלת לעמוד בתקציב מינימום בשלוש העונות הקרובות, אך היא תהיה בליגת העל רק במידה ויקנעם/מגידו, עפולה ומ.כ הבקעה יוותרו על זכויותיהם. במידה ואחת הקבוצות תהיה בליגת העל, או לחילופין יתקיים האיחוד בעמק, תשאר אשדוד לעונה נוספת בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully