וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה: "אני מרוצה אך לא מסופק"

כוכב נבחרת יפן כבר חושב על השמינית: "רוצה להראות ליפנים שהכל אפשרי". המאמן אוקאדה: "יש לנו חוזק שאין לאחרים"

כמו לפני שמונה שנים, במונדיאל 2002 אותו היא אירחה בצוותא עם דרום קוריאה, גם הפעם העפילה נבחרת יפן לשמינית הגמר. היפנים עשו זאת בסטייל. למרות שתיקו היה מספיק להם לעלייה, הם לא הסתפקו בכך ועלו עם 1:3 מרשים על דנמרק לשלב הבא, שם הם ייפגשו את מנצחת בית ו', פרגוואי. אחת מהן, כן, כן, תהיה ברבע גמר מונדיאל 2010.

"עבור יפן זהו ניצחון גדול", אמר בסיום כוכב המשחק קייסוקה הונדה, שכבש שער יפהפה בבעיטה חופשית והוסיף בישול נפלא. "אני מרוצה ושמח מאוד שניצחנו, אבל אני עדיין לא מסופק. המשחק הבא שלנו יותר חשוב. אני רוצה להראות לתושבי העם ביפן ששום דבר הוא בגדר בלתי אפשרי.

"לפני המשחק, המאמן שלנו אמר שאנחנו לא צריכים להתרכז בהגנה, אלא ללכת על התקפה", חשף הונדה את העובדה שביפן לא ניסו להמר על תיקו אלא על כל הקופה. "הדברים האלה של המאמן הם מה שגרמו להרמת המוטיבציה שלנו. זה באמת השפיע עלינו ועזר לנו להשיג את התוצאה הנפלאה הזו".

"לנבחרת שלנו יש חוזק שלנבחרות אחרות אין", אמר מאמן הנבחרת היפנית טאקשי אוקאדה. "אנחנו באמת נבחרת מאוחדת וחזקה. רצינו להוכיח שבכדורגל הרוח הקבוצתית והמלוכדת היא זו שמנצחת". כנראה שבצרפת יסכימו עם דבריו של המאמן היפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully