וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן מרוויק: "רובן ישחק יותר, אך לא בטוח שיפתח"

אף שחזר בהצלחה לאחר זמן מה, מאמן הולנד לא מבטיח שכוכבו ישחק תפקיד משמעותי בשמינית הגמר. לה גואן התפטר מקמרון

נבחרת הולנד אולי לא היתה אחת הנבחרות המרשימות ביותר של שלב הבתים, אך מפה לשם, השיגו שחקניו של ברט ואן מרוויק 9 נקודות מתוך 9 אפשריות, וסיימו בראש בית ה'. גם הערב (חמישי), היכולת מול נבחרת קמרון לא היתה מאוד משכנעת, אך התוצאה שוב החמיאה לאוראנג': הפעם זה נגמר ב-1:2, ובשמינית הגמר ממתינה להולנדים נבחרת סלובקיה המצוינת, שאחראית לאחת ההפתעות הגדולות ביותר בטורניר עד כה, כשהדיחה מוקדם יותר הערב את אלופת העולם, איטליה.

"אני לא מרוצה במאה אחוז", הודה ואן מרוויק בסיום. "ניצחנו, וזה טוב, אבל המחצית השניה שלנו היתה מאוד בינונית. בשני המשחקים הקודמים שלטנו במשחק יותר, והערב, רק כאשר התוצאה היתה 1:1 התחלנו לשחק". אין ספק כי הרגע המכונן של המשחק היה בדקה ה-73, אז שב סוף סוף אריאן רובן לכר הדשא, כשהחליף את ואן דר וארט. קשר באיירן מינכן עוד הספיק לסדר לקלאס יאן הונטלאר את שער הניצחון, והפיח בתוך כך תקווה רבה במחנה ההולנדי. "אני מאוד מרוצה שהוא שיחק 20 דקות ושום דבר לא קרה. אני מעריך שהוא ישחק יותר במשחק הבא, אבל לא בטוח שהוא יפתח", אמר ואן מרוויק על כוכבו.

רובין ואן פרסי, שמצא סוף סוף את הרשת בשלהי המחצית הראשונה אחרי המחצות רבות במשך שניים וחצי משחקים, התייחס לשיפורו: "שיחקתי משחק נחמד, קיבלתי מסירות טובות ותמיד כיף להבקיע. בשני המשחקים הקודמים לא הצגתי רמה טובה, היום כן". חלוץ ארסנל נשאל לגבי היריבה בשמינית הגמר, ואמר: "אסור לנו לזלזל בסלובקיה, היא נבחרת טובה, אבל אנחנו מעדיפים אותם על איטליה".

מנגד, קמרון סיימה את אחד המונדיאלים הגרועים בתולדותיה, עם אפס נקודות זכות. ההפסד הראשון של האריות פחות או יותר פירק אותם, וכך החל לו בלגאן גדול גם בחדרי ההלבשה וסביב הנבחרת. הערב, עם תום המשחק, הודיע מאמן האריות, פול לה גואן, על התפטרותו מהנבחרת. "החוזה שלי מסתיים, וזה ברור שאפסיק עכשיו. אולי לא הצלחתי לאחד את הנבחרת, ולקבץ אותה יחדיו. לא אאשים אף אחד", אמר לה גואן לתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully