וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליתר ביטחון: קאפלו בחר את בועטי הפנדלים

אם יש דבר שאנגליה חוששת מגרמניה זה מדו קרב מהנקודה הלבנה, אלא שהמאמן לא לוקח סיכונים. גלו מיהם המאושרים

כנראה שמאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו לא ממש מאמין בנבחרתו לקראת משחק שמינית גמר הגביע שלה נגד גרמניה כאשר הוא כבר קבע מבעוד מעוד את חמשת בועטי הפנדלים, אם וכאשר. נראה שהמאמן האיטלקי לא למד לקח מהעבר, כאשר על הבועטים נמנה בלם צ'לסי ג'ון טרי, שכזכור החליק והחטיא את הפנדל המכריע במדי קבוצתו בגמר ליגת האלופות ב-2008. ארבעת הבועטים הנוספים הם: פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד, ווין רוני ואשלי קול.

במידה שג'ו קול יהיה על המגרש ויידרש בועט שישי, הרי שהוא יהיה זה שיהיה הבא. עם זאת, יש לציין כי קאפלו עשוי, למרות שהסיכוי לכך נראה קלוש, לשנות בועט אחד או שניים מבין אלו הנבחרים, זאת לפי מצב הרוח שלו ושלהם בזמן המשחק.

מקור המקורב לנבחרת האנגלית אמר: "אנחנו יודעים מיהם חמשת הבועטים הכי טובים שלנו, אבל לבעוט פנדלים בזמן אמת שונה בתכלית מאשר באימונים. לפיכך, צריך לבחון מקרוב את השחקנים ולראות כיצד הם מרגישים, להסתכל עליהם ולהחליט. זה עדיף מאשר לשאול אותם, כי הם יכולים לומר ש'הם בסדר', כשהם לא".

מקור אחר אמר: "שחקני הנבחרת לא יצטרכו לעבוד על תרגול נוסף של פנדלים כיוון שהם כבר מתאמנים על זה כל יום כחלק מהאימון השגרתי. אבל אנחנו לא צריכים לתת לשחקנים לחשוב על פנדלים, או לדבר איתם עליהם".

אם יש דבר באנגליה שרוצים להימנע ממנו מול גרמניה זה כנראה פנדלים כי מהקוף הענק הזה שיושב להם על הגב הם הכי חוששים. בפעמיים שהם הגיעו מולם לדו קרב של בעיטות מ-11 מטרים הם ירדו בוכים. הפעם הראשונה היתה במונדיאל איטליה 1990, כששתיהן נפגשו בחצי הגמר. סטיוארט פירס וכריס וודל החטיאו וגאזה מירר בבכי לאחר ההדחה, בעוד גרמניה והמאמן שלה פרנץ בקנבאואר צהלו ושמחו והניפו את הגביע לבסוף.

ביורו 1996 שנערך באנגליה שוב שתיהן נפגשו, שוב בחצי הגמר. לאחר 1:1 בתום 120 דקות דרמטיות בוומבלי, היה זה גארת' סאות'גייט שהחטיא את הבעיטה, שהעלתה את גרמניה לגמר, שם היא גברה על צ'כיה עם שער זהב של אוליבר בירהוף כדי לזכות בעוד תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully