וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייתי? צ'לסי האריכה את חוזהו של אנלקה בשנה

הדאבליסטית לא התרגשה מהמהומה שיצר חלוץ נבחרת צרפת בדרא"פ, ותיהנה משירותיו עד 2012. שוורצר מתקרב לארסנל

אחרי הביקורת חסרת התקדים שהוטחה בו בעקבות התנהגותו המחפירה בדרום אפריקה, יצאה הערב (חמישי) בשורה משמחת מכיוונו של החלוץ הצרפתי ניקולא אנלקה. שחקנה של צ'לסי האריך את חוזהו בעונה אחת, עד יוני 2012, והוא יישאר במועדון הכחול מסטמפורד ברידג', לפחות עוד שנתיים. אלא אם כן יקלל את המאמן...

אנלקה, 31, כבש 42 שערים ב-138 הופעות, מאז הצטרף לקבוצה ממערב לונדון מבולטון וונדררס ב-2008. כזכור, אנלקה נחל ביחד עם נבחרת צרפת מפלה גדולה בגביע העולמי ונשלח הביתה מוקדם לאחר שהודלף שהוא קילל את המאמן ריימונד דומנק במחצית משחק ההפסד למקסיקו 2:0.

"אני אוהב את המועדון הזה, אני אוהב את לונדון", אמר אנלקה לאתר הרשמי של צ'לסי לאחר היוודע דבר החתימה והארכת החוזה שלו בדאבליסטית האנגלית. נראה שהארכת החוזה של אנלקה לא קרתה סתם עכשיו, אולי כדי לעזור לשחקן לצאת מהמשבר שנקלע אליו. "אני מאוד שמח לחתום על הארכת החוזה, ואני יודע שאשחק במשחקים גדולים ונזכה בתארים".

מאמנו של אנלקה, האיטלקי קרלו אנצ'לוטי, אמר: "ניקולא פנטסטי. הוא שחקן בעל יכולות טכניות גבוהות ועושה תנועה. כשאימנתי את יובנטוס רציתי לרכוש אותו, כך שאני שמח שהוא חתם עכשיו כי אני חושב שצ'לסי היא הבית שלו. אני כבר מצפה לעבוד איתו שנה נוספת ביחד".

שוורצר יפתור לוונגר את הבעיה בין הקורות?

שוער נבחרת אוסטרליה, מארק שוורצר, קרוב לחתימה בארסנל. התותחנים שיפרו את הצעתם ומוכנים לשלם ליריבתם העירונית, פולהאם, 3.5 מיליון ליש"ט עבור השוער בן ה-37. המאמן ארסן ונגר מאמין ששוורצר, שנהנה מעונה מדהימה בקרייבן קוטג', יפתור לו את הבעיה החמורה בין הקורות. כזכור, ארסנל סבלה לא אחת מיכולתם של השוערים מנואל אלמוניה, שצפוי לעזוב, ולוקאש פביאנסקי.

שוורצר הוותיק שיחק בפולהאם מאז קיץ 2008 ועזר לקוטג'רס להעפיל לגמר הליגה האירופית בעונה החולפת. לפני כן, שיחק 11 עונות במידלסברו. ונגר מקווה להיעזר בניסיונו של השוער האוסטרלי הוותיק גם על מנת לעזור בקידומו של השוער הצעיר, וויצ'ק שצ'סני הפולני, שהושאל אשתקד לברנטפורד ואמור להיות בעונה הבאה השוער המחליף של התותחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully