וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה קרוז: "היה משחק משעמם מאוד"

בפרגוואי התנחמו בהעפלה לשמינית אחרי ה-0:0 עם ניו זילנד. מרטינו: "ציפינו לנצח". הרברט: "כבר לא יגידו שאנו חובבנים"

זה לא היה מרשים למדי, אבל נבחרת פרגוואי המשיכה את הטורניר המוצלח של דרום אמריקה והפכה לנציגה השלישית שמעפילה לשמינית הגמר כראש בית, אחרי אורוגוואי וארגנטינה שעשו זאת לפניה. עכשיו מחכים שם לברזיל וצ'ילה שישלימו חמישייה לוהטת. האלבירוחה הציגה יכולת חלשה ב-0:0 מול ניו זילנד המפתיעה והממושמעת, העלתה את מאזנה לחמש נקודות וזה הספיק לה כדי לזכות בראשות בית ו'. הניו זילנדים, מנגד, יחזרו הביתה עם תחושת גאווה עצומה אחרי שלוש תוצאות תיקו בשלב הבתים, כולל ה-1:1 הסנסציוני מול איטליה, ועם טעם חמצמץ של אכזבה, שכן שער אחד היה מקפיץ אותם יחד עם פרגוואי לשמינית הגמר ושולח דווקא את סלובקיה הצוהלת הביתה.

במונדיאל 98' פרגוואי הגיעה לשמינית הגמר ושם שער זהב של לורן בלאן העלה את צרפת על חשבון חוסה לואיס צ'ילאברט וחבריו הדומעים. ארבע שנים לאחר מכן הייתה זו גרמניה שהנחילה לפרגוואי הפסד זהה וחיסלה לה את החלום. האם שחקניו של חרארדו מרטינו מסוגלים לעבור את המכשול ולהעפיל לרבע גמר היסטורי? "אני מרוצה מההעפלה, אבל לא מהדרך בה שיחקנו", אמר המאמן מרטינו. "המחצית הראשונה הייתה איומה, בשנייה השתפרנו מעט, אבל היו לנו בעיות רבות בחלק ההתקפי. יש לנו הרבה מקום לשיפור".

החלוץ רוקה סנטה קרוז, שלא התעלה מעל רמת המשחק העלובה, הסכים עם מאמנו: "אנחנו שמחים על ההישג, אבל היה לנו משחק קשה מאוד ובעיקר משמעמם, כי הם היו כל כך הגנתיים. ציפינו לנצח במשחק כזה, אבל העיקר שהעפלנו לשלב הבא".

הרברט: "אני צריך לצבוט את עצמי"

בניו זילנד עדיין מתקשים לעכל את ההישג הגדול של נבחרתם, שסיימה את המונדיאל הזה ללא הפסד. דבר שצרפת, איטליה ואפילו גרמניה וספרד שעדיין בטורניר, לא יכולות להתגאות בו. "נראה לי שאני צריך לצבוט את עצמי", פתח המאמן ריקי הרברט את דבריו. "אם אתה הולך להיות מודח מהמונדיאל, יש דרכים טובות לעשות זאת. הרבה אנשים חשבו שאנחנו לא צריכים להיות כאן בכלל, שאנחנו חובבנים שלא מוכנים לרמות האלה, אבל אני חושב שהנושא הזה נחתם כרגע".

השוער מארק פסטון, הגיבור החדש של ניו זילנד שהגיע על תקן של שוער שני בכלל, היה גאה מאוד בסיום. "הבחורים שוב היו מדהימים", החמיא פסטון לחבריו. "אם להיות הוגן, פרגוואי לא הגיעה ליותר מדי מצבים. חבל שלא הצלחנו להשיג את השער לו היינו זקוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully