וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: הולנד ניצחה את קמרון 1:2

האוראנג' שוב לא הרשימו, אך שמרו על מאזן מושלם כשגברו על האריות, סלובקיה מחכה בשמינית. אריאן רובן נכנס בדקה ה-73

גם בית ה' הגיע הערב (חמישי) לסיומו, כאשר נבחרת הולנד סיימה, כצפוי, בראשו. האוראנג' גברו על קמרון המאכזבת 1:2, שמרו על מאזנם המושלם ולמעשה עשו את שלהם. ברט ואן מרוויק וחבורתו היו יכולים אפילו להפסיד הערב ועדיין לעלות לשמינית הגמר מהמקום הראשון בעקבות התוצאות האחרות בבית, אלא שהולנד רצתה את המאזן המושלם - והולנד השיגה את המאזן המושלם. כך או כך, בשלב הבא יפגשו ההולנדים את סלובקיה המצוינת, שהדהימה הערב את איטליה, ונדמה שמעתה והלאה, ואן מרוויק ושחקניו חייבים להעלות הילוך. מה שהספיק בשלב הבתים, עלול שלא להספיק בשלב הנוק-אאוט.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים. רויטרס
בהילוך שני. הכתומים חוגגים/רויטרס

אף שהמקום הראשון היה כמעט חתום עוד בטרם פתיחת המשחק, ואן מרוויק החליט להעלות הרכב חזק מאוד למשחק הערב, בתואנה שהוא מעדיף לא לקחת סיכונים. בפועל, בדומה לשני המשחקים הראשונים, האוראנג' לא ממש הרשימו. השילוב של סניידר, ואן דר וארט, קאוט ו-ואן פרסי אמנם נראה מלהיב ויעיל לפרקים, אך ברור לכל שהולנד חסרה משהו, ולמשהו הזה קוראים אריאן רובן. קשרה המופלא של באיירן מינכן עלה בדקה ה-73 כמחליף לדקות ראשונות במונדיאל, ו-11 דקות לאחר מכן הוא הראה כמה קסם יש לו ברגליים. רובן הדביק בעיטה נפלאה לקורה, שלא השאירה למחליף השני, קלאס יאן הונטלאר, שום ברירה מלבד להבקיע את הריבאונד, במה שהתברר כשער הניצחון. אם רובן יחזור לכושר לקראת השלבים המכריעים, האוראנג' בהחלט מסוגלים ללכת רחוק מאוד.

אם כן, הולנד מעפילה בקלות לשמינית הגמר מבית ה'. בניגוד אליה, קמרון היא ללא ספק הנבחרת המאכזבת ביותר בבית, ואחת המאכזבות במונדיאל כולו. האריות של פול לה גואן מסיימים שלב בתים סיוטי ללא אף ניצחון, ועם בלגאן רב - על המגרש ומחוצה לו. הערב הם הציגו כדורגל לא רע בכלל לפרקים, אך אפילו זה לא הספיק להם לסיים את הגביע העולמי הנוכחי בטעם טוב. סמואל אטו וחבריו שבים הביתה ומצטרפים לסטטיסטיקה העגומה של נבחרות אפריקאיות במונדיאל הנוכחי. והולנד? היא בסך הכל תשנן לעצמה בימים הקרובים שלא כדאי לזלזל בנבחרת סלובקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מחצית ראשונה

דקה 19 - ההולנדים, שהיו טובים יותר בפתיחה, הגיעו סוף סוף להזדמנות הראשונה במשחק: ואן פרסי השתלט מצוין על כדור ארוך מהאגף השמאלי, אך בעט הישר אל ידיו של חמידו.

דקה 23 - מסירה נהדרת של ואן דר וארט מצאה את סניידר ברחבה, שהשתחרר משומר אחד אך נבלם בנסיון הבעיטה שלו.

דקה 26 - ואן דר וארט סובב כדור חופשי מכ-20 מטרים, אלא שחמידו שוב ירד היטב וקלט.

דקה 32 - חאליד בולחרוז הכניס כדור אלכסוני טוב לקאוט בתוך הרחבה, אלא שחלוץ ליברפול בעט שטוח ופספס את המסגרת.

דקה 36 - גול! חילופי מסירות נהדרים בין קאוט, ואן דר וארט ו-ואן פרסי הסתיימו במסירה של השני, קפיצה מעל הכדור של הראשון, ובעיטה שטוחה מצוינת של חלוץ ארסנל, שהכניע חמידו ברגל ימין. 0:1 מצוין להולנד.

מחצית שניה

דקה 51 - ואן בומל הכניס כדור יפה לואן פרסי, שבעט חלש אל ידיו של חמידו.

דקה 60 - נ'גואמו ניסה את מזלו מ-20 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 62 - אבובאקרי המחליף הכניס כדור נפלא לז'אן מאקון, אלא שהבעיטה שלו נהדפה היטב על ידי סטקלנבורג.

דקה 65 - גול! ג'רמי בעט כדור חופשי, הכדור פגע בידו של ואן דר וארט והשופט הצביע לנקודה הלבנה. סמואל אטו שלח את הפנדל לפינה השמאלית העליונה. 1:1.

דקה 73 - אריאן רובן שב מפציעה, החליף את רפאל ואן דר וארט, ועלה לדקות ראשונות בטורניר.

דקה 84 - גול! אריאן רובן, באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור, סובב בעיטה נפלאה שננעצה בקורה. הונטלאר השתלט על הריבאונד, ומיהר להמשיך אותו פנימה מול שער ריק. 1:2 להולנד.

הרכב הולנד: מארטן סטקלנבורג, חאליד בולחרוז, ג'ון הייטינחה, יוריס מאתייסן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, מארק ואן בומל, נייג'ל דה יונג, דירק קאוט, ווסלי סניידר (אלג'רו אליה, 66), רפאל ואן דר וארט (אריאן רובן, 73), רובין ואן פרסי (קלאס יאן הונטלאר, 59).

הרכב קמרון: סולימנו חמידו, סטפן מביה, ניקולא נ'קולו, לנדרי נ'גואמו (ריגוברט סונג, 74), בנואה אסו אקוטו, אורלאן שג'ו, ז'אן מאקון, ג'רמי, גאטאן בונג (וינסנט אבובקאר, 56), אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (מוחמדו אידריסו, 72), סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully