וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תשחק במוקדמות היורוקאפ

24.6.2010 / 16:17

בין היריבות האפשריות של הקבוצה החדשה של קטש: סנט פטרסבורג של צביקה שרף, אריס סלוניקי וגראן קנריה

הנהלת היול"ב הודיעה היום (חמישי) להפועל ירושלים באופן סופי כי הקבוצה תהיה בין 16 הקבוצות שיתמודדו על 8 כרטיסים לשלב הבתים של היורוקאפ. במידה וירושלים תודח מהמפעל בשלב המוקדמות, תשחק בעונה הבאה ביורוצ'אלנג', בו צפויות לשחק גם ברק נתניה, מכבי חיפה ובני השרון בעונה הקרובה. הערב יחגגו ראשי הקבוצה והשחקנים את חתונתו של מאמן הקבוצה עודד קטש.

מלבד ירושלים ישחקו במוקדמות המפעל גם: ליאז' (בלגיה), אקדמיק סופיה (בולגריה), ק.ק. זאגרב וסדויטה זאגרב (קרואטיה), אפואל ניקוסיה (קפריסין), אורלאן (צרפת), פרנקפורט (גרמניה), פאוק סלוניקי ואריס סלוניקי (יוון), בנטון טרוויזו (איטליה), ריגה (לטביה), דינמו מוסקבה וספרטק סנט פטרסבורג (רוסיה), גראן קנריה (ספרד), בשיקטש (טורקיה).

הגרלת שלב המוקדמות של היורוקאפ תיערך ב-8 ביולי בברצלונה, בצוותא עם הגרלת שלב המוקדמות של היורוליג, בו תשתתף גלבוע/גליל עליון, ושלב הבתים של היורוליג, בו תשתתף מכבי תל אביב. ירושלים צפויה לשחק בשלב המוקדמות של היורוקאפ ב-5 וב-12 לאוקטובר, תאריכים החופפים למפעל פתיחת העונה של ליגת העל, מה שעשוי להוביל לדחיית משחקי הליגה ומפעל פתיחת העונה בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully