וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ - הונדורס: היצפלד לא רוצה להיות תלוי באחרים

ניצחון בשני שערים בכל מקרה יעניק לשוויצרים מקום בשמינית הגמר ( 21:30, ערוץ 33 ו-HD). בארנטה יחליף את בהראמי

למרות שהפסידה לצ'ילה 1:0 במשחק ביניהן לפני מספר ימים, נבחרת שוויץ תלויה רק בעצמה ומחר (שישי, 21:30, ערוץ 33 ו-HD) היא תוכל לעלות לשמינית הגמר אם תנצח את הונדורס בהפרש של לפחות שני שערים, כשגם ניצחון בהפרש של שער אחד עשוי להספיק לה בקונסטלציה מסוימת.

הניצחון המפתיע על ספרד במחזור הראשון סידר לשחקנים של אוטמאר היצפלד את היכולת להיות תלויים רק בעצמם והמאמן הגרמני אישר: "אנחנו לא רוצים להיות תלויים במשחק בין ספרד לצ'ילה וניצחון בהפרש של שני שערים יעלה אותנו. אני אקבל עדכונים על התוצאה במשחק השני במחצית ואחר כך בסיום. זה מספיק לי. המשחק נגד הונדורס הוא כמו חצי גמר ליגת האלופות מבחינתנו. יהיו 90 דקות מאוד אינטנסיביות".

השוויצרים ימשיכו להיות חסרים את הבלם הפצוע פיליפ סנדרוס ומי שהצטרף אליו הוא ואלון בהראמי, שהורחק נגד צ'ילה לא בצדק וצפוי להיות מוחף על ידי טרנקילו בארנטה, שפתח גם במשחק הראשון נגד ספרד.



הרכב משוער: דייגו בנאליו, סטפן ליכשטיינר, סטפן גריכטינג, סטיב פון ברגן, רטו ציגלר, טרנקילו בארנטה, גוקאן אינלר, בנג'מין הוגל, גלסון פרננדס, אלכסנדר פריי, בלייס נ'קופו.

רואדה עדיין מאמין

הונדורס הציגה עד כה יכולת חלשה ובשני משחקי ההפסד לצ'ילה וספרד הותירה רושם של אחת מהנבחרות החלשות במונדיאל. יחד עם זאת, לנבחרת של ריינאלדו רואדה הקולומביאני יש עדיין סיכוי תיאורטי להעפיל בצורה סנסציונית לשמינית הגמר, זאת במקרה של ניצחון מחר והפסד של ספרד לצ'ילה, כשגם הפרש השערים ישחק תפקיד.

גם אם זה לא יקרה, בהונדורס רוצים לפחות לסיים את דרכם בטורניר בטעם טוב ורואדה הבטיח שנבחרתו תעלה רק בשביל לנצח: "אנחנו חייבים לנסות להשיג שלוש נקודות. יש לנו עדיין סיכוי מתמטי לעלות לשמינית הגמר ואנחנו רוצים להשיב את הכבוד של הנבחרת".

הרכב משוער: נואל ויאדארס, סרחיו מנדוסה, אוסמן צ'אבס, מיינור פיגרואה, אמיליו איסאגירה, אדגר אלברז, ווילסון פלאסיוס, אמאדו גווארה, רוג'ר אספינוזה, קרלוס פאבון, דויד סואזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully