וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף השנהב - צפון קוריאה: מתפללים לנס

הפילים מקווים לניצחון גבוה ולתבוסה של פורטוגל, כדי לחולל את הבלתי אפשרי ולעלות מהמקום השני בבית ז' (ו', 17:00, ערוץ 33)

אפריקה קיוותה שהמונדיאל שמשוחק על אדמתה יסייע לנבחרות המייצגות אותה להגיע רחוק, וחוף השנהב מלאת הכישרון הייתה מועמדת להגיע רחוק מכולן. למרבה האכזבה, הפילים חייבים נס כדי להופיע בשמינית הגמר (ו', 17:00, שידור בערוץ 33), ועליהם להביס את צפון קוריאה ולקוות לכך שברזיל תביס את פורטוגל כדי לעבור שלב.

"אם נישאר בטורניר, זה יהיה נס", אמר מגן חוף השנהב ארתור בוקה, "רק אלוהים יודע אם נצליח". אין ספק, חוף השנהב זקוקה לעזרה משמים, מברזיל וגם יכולת נהדרת מצדה, כדי שיוותר לה סיכוי. כרגע היא שלישית בבית ז' עם נקודה אחת בלבד משני משחקים, כשלפורטוגל יש 4 והפרש שערים של 0:7, לעומת 3:1 של חוף השנהב.

לפילים יתרון פיזי מוחלט על הצפון קוריאנים, שביצעו רק שלוש עבירות מול פורטוגל, לעומת 23 של חוף השנהב במשחקם נגד רונאלדו וחבריו. "אם פורטוגל הביסה אותם 0:7, למה שאנחנו לא נצליח?", אמר בוקה, "חשוב לנו להיפרד מהטורניר בראש מורם".

"יש משחק אחד לסוף שלב הבתים, ואנחנו חייבים לנצח למען עצמנו, שום דבר לא אבוד", הביע המגן גי דמל אופטטימיות, וגם חלוץ הנבחרת דידייה דרוגבה סבור כי אין לו ולחבריו סיבה להרים ידיים. "הולך להיות קשה כי הגורל לא בידיים שלנו", אמר דרוגבה, "התקדמנו מאז גביע העולם הקודם, ויש לנו אמביציה כדי שנוכל לשחק עוד משחק נוסף".

ההרכב המשוער של חוף השנהב: בובקאר בארי, גי דמל, קולו טורה, דידייה זוקורה, סיאקה טיאנה, יאיא טורה, עמנואל אבואה, שייק טיוטה, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו, ארונה דינדאן.

צפון קוריאה רוצה להשאיר רושם טוב

צפון קוריאה הפתיעה את העולם כשהיקשתה על ברזיל במשחק הפתיחה של השתיים בטורניר, אולם נגד פורטוגל היא קרסה לחלוטין. שחקניו של המאמן קים ג'ונג-הון ינסו להוכיח מול חוף השנהב כי התבוסה לפורטוגל לא מייצגת את היכולת האמיתית שלהם, וכמובן, לייצג בכבוד את מדינתם בהופעה האחרונה שלהם בטורניר הזה.

הצפון קוריאנים יודעים כי הפילים יתקפו למן הפתיחה, וירצו להימנע מספיגה מוקדמת. המאמן קים ג'ונג-הון אמר כי ינקוט בטקטיקה שונה והוא צפוי לחזק את ההגנה כדי להשיג לפחות נקודה בטורניר. בשני משחקיהם בטורניר ביצעו הצפון קוריאנים רק 13 עבירות וספגו רק שני כרטיסים צהובים, ואין ספק שמלבד דיוק וריכוז ליד שער היריבה, הם יהיו חייבים להעלות את רמת הפיזיות והקשיחות שלהם כדי להשאיר לעצמם סיכוי להפתיע.

ההרכב המשוער של צפון קוריאה: רי מיונג-גוק, צ'ה ג'ונג היוק, פאק צ'ול ג'ין, רי ג'ון-איל, רי קוואנג-צ'ון, ג'י יון-נאם, האן יונג-האק, פאק נאם-צ'ול, מון אין-גוק, הונג יונג-ג'ו, ג'ונג טה-סה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully